תנועת "הבארשבעים" מציגה: מודל חדשני של צוות מקצועי מייעץ

הבארשבעים

מפלגת הצעירים "הבארשבעים" המתמודדת למועצת העיר באר שבע מציגה: מודל חדשני של צוות מקצועי מייעץ לרשימה בתחומי הביטחון בעיר, חינוך ותכנון עירוני.


לקראת פרסום חברי הרשימה שלה למועצת העיר, תנועת "הבארשבעים" הציגה מודל חדשני של צוות מקצועי מייעץ. מדובר באנשי מקצוע מהמובילים בתחומם, אשר הסכימו לייעץ בהתנדבות מלאה לתנועה במגוון נושאים כמו ביטחון בעיר, חינוך, תכנון עירוני ועוד. יו"ר התנועה טימור מיכאלי, מאמין כי חשוב לקדם מדיניות ציבורית, פרויקטים ותוכניות עבודה בשיתוף עם אנשי המקצוע הרלוונטיים.

בנושא שיפור הביטחון בעיר, יסייע וייעץ לרשימת הצעירים ניצב בדימוס אמנון אלקלעי, לשעבר ראש אגף המבצעים במשטרת ישראל.

ניצב בדימוס אמנון אלקלעי נולד בבאר שבע ומתגורר בה גם כיום. אלקלעי בעל ניסיון ביטחוני עשיר ותפיסת ביטחון חדשנית ומתקדמת, שדוגלת בתכלול כל הגורמים והמרכיבים לשיפור הביטחון בעיר. במסגרת תפקידיו השונים במשטרת ישראל, פיקד בין היתר על תחנת באר שבע, כיהן כמפקד מרחב נגב וכסגן מפקד מחוז דרום. אלקלעי הוא נכדו של המפכ"ל השישי חיים תבורי. בוגר תואר ראשון במשפטים ובמדע המדינה, תואר שני במשפטים, תואר שני נוסף במצבי חירום ואסון, וכיום אלקלעי גם מרצה במספר מוסדות אקדמיים בישראל.

אמנון אלקלעי

ניצב בדימוס אמנון אלקלעי. צילום: מטה הבארשבעים

בנושא תכנון עירוני, בנייה והתחדשות עירונית בשכונות הוותיקות, תסייע ותייעץ פרופ' נורית אלפסי. אלפסי ראש המגמה לתכנון ערים במחלקה למדעי הסביבה, גאואינפורמטיקה ותכנון ערים באוניברסיטת בן גוריון.

פרופ' נורית אלפסי חוקרת דינמיקה עירונית, דיור ומדיניות עירונית ומנחה סדנאות של תלמידי תכנון ערים בבאר שבע ובסביבתה. נשיאת האגודה הגאוגרפית הישראלית, חברה בוועד של איגוד המתכננים בישראל ובוועד המנהל של עמותת סיכוי-אופוק. פרופ' אלפסי מאמינה אדוקה בפוטנציאל העירוני העצום של באר שבע וכואבת את החמצת השיקום של השכונות הוותיקות כבר שנים רבות. "אני שמחה לפגוש את הרוח החדשה והצעירה של טימור וקבוצתו, שמבינים שהעיר שייכת קודם כל לתושביה", ציינה פרופ' אלפסי.

פרופ נורית אלפסי.

פרופ נורית אלפסי. צילום: מטה הבארשבעים

בנושא חינוך מיוחד וקידום מסגרות לילדים עם צרכים מיוחדים, תסייע ותייעץ בלה אוסטרובסקי, מנתחת התנהגות מוסמכת, מתמחה בעבודה עם ילדים על הרצף האוטיסטי

בלה אוסטרובסקי בעלת ניסיון רב שנים בעבודה עם ילדים עם צרכים מיוחדים. בלה עובדת כיום בגן תקשורת, מנחה קבוצות הורים מוסמכת מטעם מכון אדלר ופועלת רבות בקרב הקהילה הבאר שבעית בתחומי החינוך. לצד עבודתה בלה היא אמא לשני ילדים על הרצף האוטיסטי. "ראיתי את סדר העדיפויות של תנועת "הבארשבעים" בראשות טימור מיכאלי והתרשמתי כי מדובר בקבוצה איכותית של אנשים צעירים שאוהבים את העיר ורוצים לעשות בה טוב למען כולם. אני שמחה לייעץ להם בתחום החשוב כמו החינוך המיוחד ובטוחה שביכולתם להשפיע באמת בנושא."

בלה אוסטרובסקי

בלה אוסטרובסקי. צילום: מטה הבארשבעים

יו"ר תנועת "הבארשבעים", טימור מיכאלי אמר בנושא: "הקמנו מודל ראשוני וחדשני שבו יש לנו צוות מקצועי מייעץ, שהסכים בהתנדבות לסייע לנו לפני הבחירות ולאחר מכן לגבש מדיניות, לתכנן נכון פרויקטים בעיר, ולהביא לשולחן קבלת ההחלטות את התמונה המלאה והמדויקת על מנת שנפעל בצורה הנכונה ביותר עבור התושבים. מדובר באנשי מקצוע מהמעלה הראשונה שהסכימו להצטרף ולסייע מתוך אמונה בדור הצעיר, מתוך קשר חזק ואוהב לעיר, ומתוך רצון אמיתי לקדם עשייה חיובית למען תושבי באר שבע. אני מעריך מאוד את ההירתמות של כל אחד ואחת מהם, ומודה להם באופן אישי על הסיוע ועל האמון בנו."

כאמור, לצד גורמי המקצוע, בימים הקרובים תפרסם הרשימה את חבריה המועמדים למועצת העיר.