ירוחם: עו"ד אילן אלמקייס הודיע על התמודדותו לראשות המועצה

אילן אלמקייס

עו"ד אילן אלמקייס (55) מכריז על התמודדותו לראשות המועצה המקומית ירוחם. אילן נשוי לעו"ד נטלי פוריאן ואב לשני בנים, יהונתן ואיתמר. שרת בצה"ל במשך 25 שנים ובמסגרת זו מילא שורת תפקידים כאיש צוות אוויר ומפקד בדרגת רס"ן במערך הטכני של חיל האוויר ולקח חלק במגוון משימות מורכבות.

בין השנים 2010-2018 היה חבר מועצה, כיהן במגוון וועדות והיה שותף בוועדת התכנון המקומית. בשנת 2019, הוסמך כעורך דין ובמרוצת השנים פעל בהתנדבות עבור תושבי ירוחם במגוון נושאים ובהם: סיוע בדיור, ייצוג משפטי לנשים חד הוריות, אלמנות ויתומים בשיתוף עמותת "הבית החיים" לילדים חוסים ועוד.

אילן אלמקייס בתוגבה: "אין זה סוד שבשנים האחרונות שרויה ירוחם בקריסה. העיר שלנו שמצויה עמוק בליבנו ראויה לטוב ביותר וכך גם לנו,  כלל תושביה מכלל המגזרים והקהילות. אני גאה להעמיד עצמי לבחירת הציבור לא כמועמד בודד, אלא כחלק מצוות הנהגה שחבריו חולקים חזון משותף לירוחם ורואים שליחות בהשבת קרנה ואיכות החיים לתושביה. בשנה האחרונה התקבצנו לכדי צוות שיבטיח את השבתה של ירוחם אל מסלול ההמראה, ואת עתידה בעשור הקרוב. כל אחת. ואחד מהם מביא אל השולחן את הכישורים, נקודות המבט והחוויות הייחודיות שלהם מהחיים בירוחם. אנו מחויבים לעבוד שכם אל שכם, במסירות אין קץ על מנת להתמודד עם האתגרים וההזדמנויות העומדות בפנינו"

לצידו של אילן מתמודדים גם שלי סויסה (44), תושבת ירוחם, מנכ"לית מועצת ירוחם בעבר, ראש מטה השר מיכאל ביטון בשלושה משרדי ממשלה, אשת חינוך, ניהול ויזמות ובעלת  ניסיון רב בהובלת פרויקטים חברתיים והתנדבותיים בעיר וסא"ל (מיל') יאיר סוויד (46), תושב ירוחם, מהנדס תוכנה, מנכ"ל מייסד חברת הזנק ובעל ניסיון צבאי עשיר, במסגרתו פיקד על בית הספר לסייבר של צה"ל. השניים מוכרים מאד בקרב תושבי העיר והצטרפותם לאילן נחשבת לאירוע דרמטי בפוליטיקה המקומית.