תפילין לבר מצווה – סט קדוש ומהודר לחיים של מצוות רבות

לקוחות רבים שואלים אותנו איפה ניתן להשיג סט תפילין לבר מצווה ברמה גבוהה וכשרה. בשביל אותם לקוחות, וכל אחד ואחת שיודעים שאנחנו מאמינים באיכות בלי פשרות, הכנו סט תפילין, טלית, כיפה וסידור שיהיה לחתן בר המצווה גם לאירוע וגם לכל החיים.

חשוב לציין. כל אחד מוזמן לרכוש את הסטים שלנו, הם טובים לא רק לבר מצווה אלא גם לשמירה יומיומית של מצוות. המוצרים שלנו מגיעים באריזה מהודרת, עמידה וחזקה, כזאת שתוכלו לקחת לכל מקום, למשל לצבא, ולהמשיך שם להניח תפילין כל בוקר.

איזה סטים אנו מציעים לכם

אנו מציעים ללקוחותינו שני סוגי סטים של תפילין לבר מצווה, סט בהשקעה קטנה יותר יחסית, וסט יקר יותר. חשוב לציין, מבחינת שמירת מצוות להלכה, לא חייבים לקנות את הסט היקר. הסט במחיר מופחת הוא איכותי מאוד ולא מוריד את כבודו של מי שרוכש אותו.

  • הסט במחיר מופחת, אך בהחלט משתלם, מורכב מהפריטים הבאים: טלית אקרילן שמגיעה במגוון צבעים, זהב, כסף ותכלת. הטלית מותאמת למידה של חתן בר המצווה. התפילין עשויות מבהמה דקה. הן מגיעות עם בתים מהודרים ורצועות שחורות מהודרות משני הצדדים. הן עוברות שתי הגהות שמבטיחות את איכות והדיוק של הכתב. הגהת מחשב והגהת גברא. סידור מהודר שאפשר להשתמש בו גם בעלייה לתורה וגם ביומיום. לבסוף מגיעה כיפה לבנה צחורה עם לוגו של חתן בר המצווה. כל המוצרים מגיעים באריזה מהודרת שתשמור על הפריטים הקדושים להרבה זמן, מה שיאפשר לחתן בר המצווה להשתמש בסט עוד הרבה שנים.

סט  תפילין לבר מצווה, היותר יקר כולל:

  • טלית עשויה מצמר רחלים מהודר. ניתן להזמין את הטלית במגוון צבעים של פסים כסף, זהב ותכלת. הטלית מיועדת לאירוע של בר המצווה. היא מגיעה במידות של החתן והבד הוא מחוספס כך שהוא לא ייפול מכתפי חתן בר המצווה בזמן העלייה לתורה. הטלית מגיעה באריזה מהודרת ששומרת על הניקיון והאיכות של הבד מפני כל פגע.
  • התפילין מאוד מהודרים והם עשויים מבהמה גסה. אלה תפילין שיכולים להחזיק כל חיים שלמים וחתן בר המצווה יוכל גם להוריש אותם לילדיו. ניתן גם לתקן את התפילין במקרה שהן ניזוקו. יש להן שתי רצועות שחורות מהודרות משני הכיוונים. ההגהה היא כפולה. גם של מחשב וגם של משגיח מוסמך שמגיע במיוחד כדי לוודא שאין שום טעות בכתב. הכתב יותר מהודר וישנה הקפדה יתרה על כל ההלכות הקשורות לנושא.
  • סידור מהודר שמגיע עם לוגו מיוחד של חתן בר המצווה. הסידור מגיע עם אריזה מהודרת ועמידה לפגעים, בנוסף לכריכה מהודרת שהופכת את הסידור למאוד יפה. זה סידור שיכול לשרת את חתן בר המצווה לשנים רבות מאוד.
  • אנחנו לא שוכחים את הכיפה, שבלעדיה אי אפשר. הכיפה לבנה כשלג, טהורה וצחורה. הכיפה מגיעה עם לוגו של חתן בר המצווה.

  • כיסוי מהודר ועמיד בפני כל פגע. הכיסוי גם נועד לשמור על האסטטיות של המוצרים וגם נועד לשמור על שלומם של הפריטים, כך שיוכלו לאפשר לחתן בר המצווה להניח תפילין בכל מקום. יש מגוון רחב של כיסויים, כולם עמידים ומהודרים. ניתן גם לרקום שת שמו של חתן בר המצווה.

אנחנו בכינור דוד מבטיחים ללקוחותינו מוצרים באיכות הכי גבוהה. יש לנו משגיחים מיוחדים שיראת השם וקדושתם רבה, כך שכל דבר בסט תפילין לבר מצווה יהיה 100 אחוז כשר.