תלמידי תיכון עתיד בקבלת פנים חמה ומעופפת לדיירים החדשים בשכונת הפארק

מי אמר שסופגניות לא נופלות מהשמיים: תלמידי תיכון עתיד באר-שבע, קיבלו את פני הדיירים החדשים בשכונת הפארק עם משלוחי סופגניות שנחתו היישר במרפסותיהם באמצעות רחפנים. זאת, כחלק מסיום קורס הטסת רחפני משלוחים- הראשון בארץ לתלמידים- במסגרת מגמת ניהול לוגיסטיקה וטכנולוגיה

בהפנינג ענק וחגיגי שנערך בפארק נחל באר-שבע, לרגל סיום קורס הטסת רחפני משלוחים וחג החנוכה, הטיסו תלמידי תיכון עתיד באר-שבע, משלוחי סופגניות לבתי הדיירים החדשים בשכונה. באמצעות משלוחים אלו קיבלו התלמידים את פני הדיירים החדשים שהחלו לאכלס בשבועות האחרונים את פרויקט המגורים של חברת הבנייה"פרץ בוני הנגב". הדיירים המופתעים יצאו למרפסות בתיהם, נהנו מהסופגניות הטעימות והמיוחדות של סניף רולדין בקניון הנגב, ונופפו לתלמידים לשלום.

האירוע שנערך בפארק הינו אירוע השיא במסגרת קורס רחפני משלוחים שעברו תלמידי התיכון במסגרת מגמת "ניהול לוגיסטיקה וטכנולוגיה". מדובר על מסלול לימודים ייחודי וחדשני של משרד העבודה, אשר תיכון עתיד באר-שבע נבחר להיות הראשון מבין בתי הספר הטכנולוגיים בארץ בו התקיים הקורס, שעלותו נאמדת בעשרות אלפי שקלים. הקורס נחשב יוקרתי מאוד בשל שעות ההתנסות הרבות שניתנו לתלמידים והכיוון בו צועד עולם הלוגיסטיקה כיום.

מומחים בתחום מספרים כי לא ירחק היום וחברות משלוחים ייחלו לעשות שימוש ברחפנים במקום במשלוחי אופנועים. ענף המזון הוא הראשון שצפוי להיכלל במהפכה הלוגיסטית המתוארת.

לאור הצלחת הקורס בבית הספר תיכון עתיד באר-שבע, בתי ספר טכנולוגיים נוספים עתידים ללמדו כבר בחודשים הקרובים במסגרת מסלול המגמה.

האירוע לווה בהפנינג ענק שהתקיים עבור תלמידי בית הספר ודיירי השכונה, בו הוקמו עמדות סופגניות וספינג'ים מפנקות, די-ג'יי שהרקיד את הדיירים והתלמידים ותחנות הפעלה ספורטיביות לתלמידי בית הספר וכן לתלמידים אורחים מבתי ספר מזינים בעיר באר-שבע. בסיום האירוע חגגו כל הנוכחים הדלקת נר ראשון של חנוכה.

מאיר אבן שימול, מנהל ביה"ס תיכון עתיד באר-שבע: "נפלה בחלקנו הזכות להיות התיכון הראשון בארץ שהכשיר את תלמידיו למקצוע שהוא העתיד. תודה למשרד העבודה ולרשת החינוך עתיד שעוזרים לנו להפוך כל חלום למציאות. אנו מאמינים כי עתיד ענף הלוגיסטיקה, טמון בשילוח והעברת ציוד באמצעות רחפנים, ולכן אנו שמחים לפתוח את הדלת עבור תלמידנו למקצועות העתיד. אנו כמובן מעודדים את תלמידנו לחיבור הקהילתי ושמחנו לברך את דיירי השכונה החדשה בברכת חג חנוכה שמח, בדרך יצירתית וחדשנית הדומה לרוח הנושבת לאחרונה על בית ספרנו במגוון התחומים".

דני פסלר, מנכ"ל רשת החינוך עתיד:"כשהעתיד פוגש את מסורת חג החנוכה הוא מעיף רחפנים אל בתי תושבי שכונת הפארק החדשה בבאר-שבע ועמם סופגניות המוטסות אל מרפסות התושבים. תלמידי בית הספר עתיד באר-שבע מביאים אור ושמחה לקהילה ועושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. חג שמח".