תוכלו להנות מדלתות פנים לבית עשויות עץ איכותי ומלא

דלתות פנים עשויות עץ משוות לבית מראה כפרי וחם, והן מתאימות הן לעיצוב מודרני והן לסגנונות עיצוב עתיקים ומלאים יותר. בשוק ישנו מגוון רחב מאוד של דלתות פנים ותוכל למצוא דלתות פנים עשויות מעץ, או מחומרים אחרים כמו פורמייקה או זכוכית או מפולימרים. היתרון בדלתות עץ הוא הן במראה שלהן, הן באיכות שלהן ובהן בטאץ' העיצובי המיוחד שהן מעניקות.

דלתות פנים מעץ צבוע

עוד על עיצוב דלתות פנים, אתם לא חייבים לשלב בתוך הבית דלתות עץ בצבע עץ, אלא תוכלו להנות מיתרונות האיכות והמרקם של דלתות עץ אך תוך שילוב הצבע הנכון עבורכם. תוכלו למשל להתקין דלתות פנים מעץ בצבע לבן או בצבע שחור אלגנטי.

תוכלו גם למצוא דלתות עץ לבית בצבע ירוק או כתום כמו גם דלתות עץ חלקות או מחוספסות.

דלתות פנים מיושנות

יש דברים שונים מאוד בין התחום של עיצוב דלתות פנים לבין עיצוב מטבחים תוכלו במתכוון לבחור בדלת עץ בעלת מראה מיושן. מדובר בדלת חדשה עם מנגנון בטיחות ואיכות, אך המראה החיצוני של הדלת הוא כמראה אופנת וינטג' של בגדים. במידה ובוחרים באפשרות הזו מומלץ לבחור סט של דלתות פנים לבית שכולן בעלות מראה מיושן על מנת ליצור אפקט של אחידות לכל אורך החללים העיצוביים של הבית שקרובים אחד לשני. תוכלו לרכוש דלתות פנים מעץ מבריקות או בצבעי מט.

נגד מים

בשונה מעיצוב מטבחים דלתות עץ דורשות התייחסות מעט שונה מדלתות פורמייקה או פולימר משום שדלת עץ יכולה להירקב ולהבאיש תחת תנאי לחות או חדירה של מים. דלתות עץ בעלות ציפוי הגנה מפני חדירה של לחות או מים הן פתרון אידיאלי לצורך כך כאשר יש לבדוק לפני רכישת הדלת שהיא אכן משולבת ציפוי הגנה שכזה. דלתות פולימר אלו הן דלתות שעמידות בפני נזקי מים. לעתים דלתות העץ משולבות בתרכובת שלהן עם סיבים של עץ ועם נסורת על מנת ליצור תרכובת שתהיה עמידה כנגד מים. ולכן חשוב לבדוק היטב לפני שרוכשים את כל הפרטים הקטנים על מנת לוודא שאתם רוכשים דלתות פנים מעץ שיתאימו לצרכים שלכם. אז תחום בדלתות פנים שונה במהותו מתחום העיצוב מטבחים, קחו בחשבון עת הדבר הזה.