תוך שנה יוקם בקריית מלאכי מרלו"ג מהגדולים בישראל

חברת מגה אור ואוריין יקימו מרלו"ג בשטח שרכשו מחברת פקר פלדה באזור התעשייה קריית מלאכי. גודל המרלו"ג: 43 דונם – מהגדולים בישראל. "לא נפגשו בשירות כמו שקיבלנו בקריית מלאכי" אמרו מנהלי החברה

השבוע התקיים טקס הנחת אבן פינה להקמת מרכז לוגיסטי (מרלו"ג) חדשני ומתקדם של חברת אוריין, בסמוך למפעל "פקר תעשיות פלדה" בקריית מלאכי. המבנה הלוגיסטי אשר מוקם בימים אלו הינו בהיקף של כ-43,000 מ"ר, המוצב על קרקע שנרכשה מחברת "פקר פלדה תעשיות" בהיקף של כ-50 דונם סך הכל. ההשקעה נאמדת בכ-200 מיליון שקלים.

המרלו"ג ישלב אוטומציה ומערכות ליקוט אוטומטיות (רובוטים) מהמתקדמים בישראל ויספק תעסוקה לעשרות עובדים מקריית מלאכי והסביבה. המרלו"ג הוקם על ידי חברת מגה אור החזקות וחברת אוריין ומושכר במלואו לחברת אוריין.

חן למדן בעלי חברת אוריין הרעיף שבחים מהתפתחותה של קריית מלאכי בשנים האחרונות ואמר כי זו אחת הסיבות שהם בחרו לרכוש את השטח בעיר. "אנחנו פועלים ברשויות רבות וכאן הרגשנו שיש לנו שותפים אמיתיים המעוניינים לקדם את הפרויקט בהקדם האפשרי" אמרו בעלי החברה. בכנס נכחו ראש העיר קריית מלאכי, סגנו יוסי סולימני, יו"ר הדירקטוריון של חברת אוריין, ח"כ לשעבר אופיר פינס וצחי נחמיאס יו"ר דירקטוריון חברת מגה אור.

ראש העיר אליהו זהר סקר את התפתחות העיר בשנים האחרונות בדגש על אזורי התעשייה שלה. אזור התעשייה מלאכי-טק שייצא לשיווק בחודש הבא על ידי משרד השיכון מיועד לתעשיות עתירות יידע בלבד כדי לתת מענה לעובדי הייטק בקריית מלאכי. "אנו עומדים לרשותכם בכל מה שיידרש" אמר ראש העיר.

צפי הפתיחה הרשמי של מרלו"ג אוריין – מהגדולים בישראל מתוכנן לעוד כשנה.