פרס העובד המצטיין הוענק למנהלת מעון ויצו בבאר שבע

שרה סרוסי (61), מנהלת מעון "קן השלום" של ויצו בבאר שבע, זכתה בפרס העובד המצטיין על שם נח מוזס ז"ל. בטקס מרגש בנוכחות שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה אורית פרקש הכהן, הוענק לה הפרס, כבוד הנשיא המדינה שלח לזוכים ברכה מוקלטת.

שרה סרוסי החלה לעבוד בארגון הנשים ויצו לפני למעלה מעשרים שנה. את דרכה החלה כמטפלת במעון יום, ולפני 9 שנים קודמה לתפקיד מנהלת מעון. במשך השנים דאגה שרה לצאת לקורסים והשתלמויות והיא כיום מוסמכת כמנהלת משפחתונים וניהול מעון.

בארגון הנשים ויצו מציינים כי האחריות הגדולה שמונחת על כתפיהן של מנהלות מעון מחייבת באיוש המשרה בנשים עם כישורים רבים ומגוונים. על מנהלת מעון להיות אשת מקצועי בתחום הטיפולי-חינוכי, מומחית בתחום הגיל הרך, בעלת מסוגלות לנהל מספר רב של עובדות ברגישות ומקצועיות, מסוגלות להתנהל מול הורים מודאגים, לפתור קונפליקטים ולטפל בהתנגדויות. וכי שרה מנהלת מעון "קן השלום" בבאר שבע עונה על ההגדרות, ואף הרבה מעבר, והיא דוגמה ומופת לכל מנהלות המעונות של הארגון.

צוות המטפלות-מחנכות של שרה בבאר שבע יעידו על שרה כמי שמשקיעה בעובדות שלה גם מעבר לשעות העבודה, מזהה מצבי מצוקה אישיים ומטפלת בהם בדיסקרטיות ורגישות רבה. כולל תרומות פרטיות של מוצרי מזון וציוד למשפחות נזקקות של ילדים, תמיכה במקרים מורכבים של חד הוריות ושילוב ילדים עם צרכים מיוחדים במסגרת החינוכית של המעון. עם כל הקשיים היום יום-יומיים שמלווים מנהלות מעון כיום ובנוסף לאתגרים שאישיים שאיתם שרה מתמודדת, היא תמיד מתנדבת לנהל פרויקטים ארגוניים, לארגן פעילויות לרווחת העובדים במחוז שבו היא עובדת, ואף ללוות מנהלות חדשות בחודשים הראשוניים בתפקידן וזאת ללא כל תמורה.

שרה סרוסי. צילום: דוברות ארגון ויצו

שרה סרוסי בת ה-61, נשואה, אימא ל-3 ילדים וסבתא ל-10 נכדים, מטפלת גם באימה הקשישה ואף שימשה בעבר משפחת אומנה.
מארגון הנשים ויצו אף נמסר שהם גאים מאוד על זכייתה של שרה סרוסי בפרס העובד המצטיין ע"ש נוח מוזס ז"ל לשנה זו.