עמיגור חילקה מוצרי חלב לאלפי דיירים בבתי גיל הזהב בבאר שבע והדרום

לכבוד שבועות, חולקו אלפי סלים עמוסים במוצרי חלב לדיירי בתי גיל הזה של חברת הדיור של הסוכנות היהודית בבאר שבע ובערים נוספות. הפעילות התאפשרה הודות לסיוע ארגונים יהודיים מכל העולם שנרתמו לשמח את הקשישים אחרי שבועות ארוכים של בידוד

במסגרת פעילותה להפיג את  בדידות הדיירים הוותיקים בבתי גיל הזהב, אשר עדין נשמרים מפני הקורונה, יזמנה השבוע עמיגור, חברת הדיור של הסוכנות היהודית, חלוקת שי לחג לכבוד שבועות לכ-7,000 דיירים בבתי גיל הזהב שלה בבאר שבע, ובערים נוספות. כל דייר קיבל סל עמוס במוצרי חלב הכולל יוגורטים, גבינות ומוצרים נוספים. הפעילות התאפשרה הודות לתרומת ארגונים יהודיים בעולם: קרן היסוד, הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה, ועידת התביעות, הרוח הישראלית וקרן רונסון ובשיתוף פעולה עם חברת תנובה.

ארז שני, סמנכ״ל עמיגור: "אנו ממשיכים בפעילות להפגת בדידותם של הדיירים הוותיקים, לשמח אותם בחגים ולמנוע מהם את הצורך לצאת לקניות ולהסתכן. אנו שמחים לראות את התגובות המרגשות של הדיירים והמשפחות וגאים בסולידריות של חברה ישראלית ושל ארגונים יהודיים בכל העולם שנרתמו למען הקשישים בישראל בימים לא קלים אלו. הגנה זו מפני הבדידות חשובה לא פחות מאשר מיגון מפני הקורונה עצמה".

עמיגור היא חברה בת של הסוכנות היהודית ובבתי גיל הזהב שלה ברחבי הארץ מתגוררים כ-7,000 קשישים, רובם ניצולי שואה.

צילום: באדיבות עמיגור

צילום: באדיבות עמיגור