"עם קצת אמונה הכל אפשרי" – ויקה קונין הזמרת שרוצה לשבור את כל החומות

רובינו יודעים כי יש חומות שקשה עד בלתי ניתן לשבור או לחצות אותן , אך מן הצד השני של המתרס יש אסכולה שלמה אשר טוענת כי הכל תלוי רצון ואמונה ובהנחה כי ההישג אכן "בוער בך" אין סיבה שההצלחה לא תגיע .

פגשנו את ויקה קונין , זמרת שגדלה בעירנו באר שבע וכיום מתגוררת באשקלון במטרה לשמוע ממנה על החלומות שלה בתחום המוזיקה וגם להכיר אותה קצת יותר טוב , תזכרו איפה שמעתם את השם שלה בפעם הראשונה .

ויקה מספרת כי החלום שלה לעסוק במוזיקה החל בגיל צעיר , אך לא תמיד הדברים האירו לה פנים , הבעיות עם עודף המשקל , ההקנטות , וחוסר התמיכה מצד המשפחה בפאן המוזיקלי היוו קושי מרכזי בהתקדמות שלה .

כידוע תעשיית המוזיקה היא אינה תעשייה זולה ,הפקת שיר יכולה להתחיל באלפי שקלים בודדים ולהגיע עד עשרות אלפי שקלים במידה ומתכננים לשחרר גם קליפ ולהשקיע בקידום המוצר.

צילום: די ווי דיגיטל

בכדי לחסוך את הכסף , ויקה מספרת כי היא משלבת שתי עבודות ,בבקרים עובדת בחברת סלקום בתור נציגה טלפונית ובערבים בתור מלצרית ,אך היא בעיקר מייחלת ליום בו תוכל להפסיק לעבודות בעבודות מסוג זה , שבהן אינה חופצת ולעסוק באופן מלא בתחום המוזיקה.

אחד הטיפים שמעניקה ויקה לזמרים מתחילים הוא לרדוף אחרי חלומם ולנסות להגשימו בכל מחיר , לטענתה "אדם שלא מגשים חלום – לא חי" , רוב החלומות שבני נוער חולמים אכן יכולים להתגשם אם הם היו מאמינים בעצמם ב100 אחוז .

כאמור, בילדותה גדלה ויקה בבאר שבע ולאחר מכן עברה לא רחוק – לאשקלון , שם היא נמצאת עם בן זוגה שהוא התומך המרכזי בקריירה שלה , גם כאשר המשפחה לא בעד תעשיית המוזיקה בלשון המעטה.

אז מה נותר לאחל לויקה ?

בעיקר שתמיד החיוך יישאר על פנייך והגישה החיובית של רדיפת החלומות תשאר גם כן , אנו בטוחים שתגיעי רחוק ו"תטרפי" את כל התעשייה .

אינסטגרם