עם פירות – משלוח מתנות ליום הולדת

מגש פירות

יום הולדת מתקרב, איזו שמחה והתרגשות! כולכם דרוכים בציפייה להכין את המתנה הכי נפלאה והכי מתוקה לחבר, קרוב משפחה או בן/בת זוג. מה תגישו להם? איך תגישו להם? יש לכם המון שאלות שעוברות לכם בראש. האם אחת מהן שעולה קשורה למגשי פירות? כן – היום זה מאוד מקובל לתת מגשי פירות בימים שמחים ומיוחדים כיום הולדת או יום אהבה, למשל. פירות מסמלים הרמוניה, טבע ובריאות ואנשים רבים ישמחו לקבל מגשי פירות אם בתור מתנה עיקרית או נלווית למשהו גדול אחר ועיקרי.

מגשי פירות בתור מתנה?

מגשי פירות יכולים לבוא בתור מתנה נלווית למתנה אחרת גדולה ומושקעת יותר, כזו שלא אוכלים אותה. בהחלט משלוח מתנות ליום הולדת בצורת מגש פירות מפאר ומעלה את קרנכם בעיני מקבל המתנה והוא יזכור אתכם לטובה ולחיוב. במשך שנים רבות במהלך ההיסטוריה האנושית בני האדם היו מעניקים אחד לשני מגשי פירות כסמל של אהבה ואחווה, וגם היום המנהג הזה השתרש בקרב מיליוני אנשים ברחבי העולם. גם לכם זה כדאי!

איך נותנים פירות במתנה?

פשוט מאוד – אתם לא חייבים להיות אומנים גדולים או פסלים על מנת ליצור את מגש הפירות המושקע ביותר. כל שעליכם לעשות זה לבחור מבין מגוון הפירות העסיסיים והמתוקים שאנשים בדרך כלל אוהבים לקבל ו/או לאכול, לקלף, לשטוף ולחתוך אותם לפרוסות שוות ולהציב אותם כאוות נפשכם! תנו לטבע לשחק פה את התפקיד שלו בעיצוב מגש הפירות המושקע שאתם נותנים לכבוד יום ההולדת.

כדאי לכם מאוד לבחור בפירות שמקבל השי ישמח לקבל. לא כל אדם אוהב את כל הפירות, ויש אנשים שמתחברים לפירות מסוימים שאחרים לא. אז נסו לדלות כמה שיותר מידע ועל סמך ההיכרות הקודמת שלכם מאותו אדם, אילו פירות הוא אוהב יותר וכיצד לערוך את המגש כך שיהיה הדבר הכי משמח שהוא יקבל אותו יום.

איך מגישים ליום ההולדת פירות?

חשוב מאוד לתת חשיבות גם לכלי עליו תגישו את הפירות. אל תניחו אותם סתם על מגש חד פעמי או פשוט. נסו להשקיע בקערה או סלסילה מעוטרים ומעוצבים כך שאחרי חגיגות יום ההולדת הוא יוכל לעשות בהם שימוש חוזר.

 

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה- 10% הנחה ברכישה באתר
למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.