עומר: סייר ביטחון זיהה גנבי רכב ולאחר מרדף קצר הצליח לשבש את תוכניותיהם

סייר ביטחון של צוות 3 זיהה חשודים גונבים רכב באזור התעשייה בעומר. לאחר מרדף קצר, הם נטשו את הרכב, איימו עליו בנשק והצליחו להימלט מהמקום. בצוות 3 אמרו היום: "ערנותו ופעולתו המקצועית של הסייר סיכלה את מזימתה של חוליית הגנבים"
סייר הביטחון מטעם צוות 3 – ארזי בישוב עומר זיהה חבורה חשודה "על חם", בשעת צהריים, כשהם בוחנים בעיון כלי רכב מסוג יונדאי אלנטרה בפארק התעשייה. החשודים חיברו את הרכב הגנוב למכונית שלהם באמצעות כבל גרירה והחלו בנסיעה לכיוון פזורת לקיה.
הסייר לא חשב פעמיים ופתח במרדף רכוב אחר חוליית גנבי הרכב, תוך שהוא מורה להם לעצור את נסיעתם. חברי החוליה, שככל הנראה הופתעו מאוד מנחישותו של הסייר ומסיכוייהם הקלושים לצאת עם השלל בידיהם, החליטו כעבור זמן קצר לנטוש את הרכב הגנוב בשטח הפתוח באזור לקיה.
החשודים הצליחו להימלט בעזרת הרכב השני לכיוון פזורת לקיה, לא לפני שאיימו בנשק על הסייר שלא ימשיך לרדוף אחריהם. הסייר האמיץ נשאר ליד כלי הרכב הגנוב, הזעיק את המשטרה והמתין עד להגעת הכוחות לשטח.
מוטי עוזר, מנהל סיור עומר מטעם צוות 3-ארזי וקב"ט הישוב אלעד אמויאל, אמרו: "ישר כוח על ערנותו ופעולתו המקצועית של הסייר, אשר סיכלה את מזימתה של חוליית הגנבים. אנו ממשיכים, כל העת, לעשות את עבודתנו נאמנה תוך הגברת ערנות לאירועים ולשמש כמכפיל כוח לכוחות המשטרה הפזורים במרחב".