עולם הציוד הלוגיסטי עולה שלב

בתעשייה קיום היום מבחר רב של ציוד שינוע הכוללים מגוון מלגזות, עגלות משטחים ועוד המהווים את הפתרונות הלוגיסטיים המתקדמים והיעילים ביותר לניהול שרשרת האספקה במפעלים, מחסנים ובתעשייה. יש לכם מה שצריך?

בעידן הנוכחי שלנו, ישנן לא מעט חברות העוסקות ביבוא, שיווק ומתן ציוד לשינוע והרמה – הכוללים מלגזות מסוגים שונים המספקות את מגוון הפתרונות המתקדמים בתחום השינוע. חברות המציעות ציוד הרמה המהווים את הפתרונות הלוגיסטיים המתקדמים והיעילים ביותר לניהול שרשרת האספקה והעבודה השוטפת בארגונים הפועלים ומעניקים להם את היתרון התחרותי המשמעתי עבור עבודה רצופה כל זאת עם אפשרות לביצוע הוספות והתאמות בהתאם לדרישת הלקוח.

ציוד השינוע וההרמה כוללים מגוון סוגים ודגמים של מתקני הרמה ומלגזות: מלגזות חשמליות מהיצרניות הטובות והמובילות בעולם עם יכולות עבודה לזמן ממושך תוך שמירה על איכות הסביבה והמפעיל. מלגזות אלו מיועדות לשימוש במקומות סגורים כמו מחסנים, מפעלים מכולות שינוע ועוד.

ישנן גם מלגזות אדם הולך קלות, המאופיינות בכך שהן קלות מאוד להפעלה, יש להן בטיחות גבוהה ובמידות קטנות וקומפקטיות. ולכן מלגזות אלו הן הנפוצות ביותר ומשמשות למגוון עבודות השינוע וההרמה בכל התחומים והענפים במשק. מלגזות קלות אלה מספקות פתרונות למקומות צפופים, אך יש להן את היתרון שהן מאפשרות הרמה לגובה רב. כמו כן, התחזוקה של מלגזות אלו הן זולות באופן משמעותי לעומת המלגזות נהג יושב. בנוסף לכך, ישנן את המלגזות ההיגש המאופיינות ע"י שילוב בין היתרונות של מלגזות מפעיל הולך לבין המלגזות הישיבה. כמו כן המלגזות מתאימות לכל סוגי המשטחים (פתוחים וסגורים) ומרחב התמרון הדרוש להן קטן. בנוסף לכך יש מגוון עגלות משטחים חשמליות המיועדות להרמה ושינוע משטחים בקלות וללא מאמץ מצד המפעיל, כאשר נדרשים מרחקי נסיעה ארוכים ואזורי נסיעה קשים.

כמו כן, יש מתקן הרמה חשמלי כמו מלגזה שהוא מיני מלגזון חשמלי- הנעשה על ידי  הרמה הידראולית שנעשה ע"י מצבר נטען המיועד להרמת משטחים קטנים, ארגזים, גלילים ועוד. מיני מלגזון זה מיועד לשימוש בבתי מלאכה, מעבדות, מטבחים ומקומות צפופים. הודות למשקלם הנמוך, מתקנים אלה קלים לתפעול וניוד. בניגוד למיני מלגזון חשמלי, יש גם את המיני מלגזון ידני (הנעשה ע"י הרמה הידראולית ע"י דוושה רגלית) המיועד להרמת משטחים קטנים, ארגזים, גלילים ועוד. מיועד לשימוש בבתי מלאכה, מעבדות, מטבחים ומקומות צפופים. הודות למשקלם הנמוך, מתקנים אלה קלים לתפעול וניוד.