סובלים מסתימה בביוב? התקשרו והזמינו שירותי ביובית שתספק לכם את הפתרון!

כידוע, תקלות במערכות הביוב עלולות להתרחש בגין בלאי טבעי, לפעמים מדובר במערכות ישנות של עשרות שנים, לפעמים התקלות ייגרמו בשל הצפה או סתימה.

מה יכול לגרום לסתימה הדורשת שירותי ביובית? ישנם מזהמים שונים במערכות הביוב שגורמות לביוב להיסתם. אנשים שזורקים למערכת הביוב חומרים כמו בדים, מגבונים, או עיתונים, יוצרים סתימה במערכת הביוב. גם שומנים יוצרים סתימות, בגלל הנטייה של השומן להתגבש בסביבת מים, וליצור מבנים שסותמים את הצנרת.

אז אם כבר מזמינים ביובית צריך לדעת שבצנרת הביתית, יש צורך לבצע ניקוי של צנרת הכיור אחת לתקופה. אולם מסעדות, צריכות לשפוך את השומן אל בורות שומן על מנת למנוע מהשומן לזלוג למערכת הביוב. גם שורשי עצים שחודרים אל תוך מערכת הביוב הם גורם שיוצר סתימה במערכת הביוב, שבר בצינורות והצפות ביוב. לסיכומו של דבר, צריך לדעת כי בכל סתימה של מערכת הביוב, צריך קודם כל לדאוג לפתיחת הצנרת על ידי ביובית, שתפקידה לשאוב את הסתימה. לאחר שהביובית סיימה את תפקידה צריך לבחון ממה נגרמה הסתימה, ולפעול לתיקון הבעיה.

חשוב לדעת כי ישנן חברות רבות המספקות שירותי ביובית. ביובית היא בעצם משאית גדולה שיכולה לפתוח סתימות על ידי שימוש בלחץ גבוהה של מים או על ידי שאיבה מסיבית של ביוב. קיימים שירותי ביובית בכל הארץ בעיקר על ידי מועצות מקומיות אך ישנם גם מספר גדול של חברות פרטיות העוסקות בתחום זה. כאמור, מערכות הביוב שלנו צריכות תחזוקה שוטפת, במשך כל הזמן, על מנת לאפשר למערכת לעבוד בצורה תקינה, סתימות במערכת הביוב שנגרמות על ידי מזהמים שונים בתוך הצינורות, עלולים לפגוע בצורה קשה בצנרת הביוב, וליצור סתימות בביוב, עליית הביוב החוצה דרך הפתחים, ויצירת הצפות שונות ברחובות. ולכן, בכל מקרה של תקלה במערכת הביוב, חברתנו מזמינה אתכם ליצור אתנו קשר על מנת שנוכל לטפל במקור הבעיה ולהביא אותה לפתרונה בהקדם האפשרי. רכבי הביובית בחיפה בחברתנו מצוידים במיטב הטכנולוגיות והמכשירים המיועדים לטיפול בתקלות ביוב מעין אלו.