סובלים מכאב שלא חולף? לא חייבים לסבול! יש פתרון- טיפול בגלי הלם 

טיפול בגלי הלם הוכח כיעיל לפירוק הסתיידויות, רקמה וניוון בגידים, ברצועות ובמפרקים – כמו כן, הטיפול מונע ניתוחים ומספק מענה לכאבים כרוניים. הקלה מהירה בכאב כבר בסוף הטיפול הראשון.

כמו כן, ניתן היום לומר כי הטיפול בגלי הלם יעיל לסובלים מכאבי דורבן בכף הרגל ובעקב, וכן הסובלים מכאבים שונים כגון: כאבים בכתף, במרפק, כאבים בכף היד, בגב התחתון, וכן הסובלים מכאבים ברצפת האגן, כאבים בירך, בברך, בגיד אכילס, בכף הרגל ועוד, אשר טופלו בסדרת טיפולים גלי הלם הראו כי הדלקת התמוססה וכי הכאבים חלפו כלא היו, וכי תהליך הריפוי הטבעי של הגוף נעשה במהרה. בנוסף, היום ניתן לאשר כי גלי ההלם ממריצים את זרימת הדם בגוף וגורמים להפסקת המעגל הכרוני של הדלקת ולהמסת הדלקת עד להחלמה מהירה ולתפקוד מלא.  כאמור, מאז ומתמיד הטיפול בגלי הלם יעיל בפתרון בעיות אורטופדיות שונות, בבעיות אורולוגיה וקרדיולוגיה. כמו כן ישנם מגוון רחב של מכשירים המתאימים לטיפולים שונים. הטיפול בגלי הלם אינו פולשני, אינו כרוך בכאבים וללא כל תופעות לוואי. בנוסף, הוא ידידותי לגוף ומוכר בחברות הביטוח ובקופות החולים כטיפול המחליף ניתוח.

דורבן בכף הרגל – כמו כן, הטכנולוגיה המתקדמת של מכשירי גלי ההלם מוכרת בארץ ובחו"ל, המכשור מאושר על ידי משרד הבריאות וקיבל אישור של ה- FDA בארה"ב. השימוש בגלי הלם לטיפול בבעיות שונות מקובל ונפוץ בקרב אורתופדים, רופאים ובתי חולים הממליצים על טיפול זה בשל הידע שלהם על התהליכים הביולוגיים הקורים ברקמות בזמן השימוש במכשור גלי ההלם. כמו כן, אחוזי ההצלחה הטובים של טיפול בגלי ההלם – מעל 90% הצלחה! הוכחו כיעילים ביותר לאנשים הסובלים מכאבי כתפיים, מרפקים, ברכיים, כף הרגל ועוד. כמו כן הטיפול בגלי הלם מתאים לאנשים הסובלים מבעיות דורבן וגיד אכילס, ולכן לאנשים הסובלים מדלקות או שחיקת סחוס מומלץ כפתרון אידיאלי לריפוי משורש הבעיה עצמה ולא רק בהקלה על הכאבים. חשוב לזכור כי טיפול בגלי הלם נמצא כפתרון אידיאלי למגוון בעיות הסתיידויות ודלקות כרוניות. כמו כן, היום כבר אין צורך בכדורים, זריקות או ניתוחים – הטיפול בגלי הלם אינו פולשני ולא כואב. ועם אחוזי הצלחה מרשימים: מעל 90% הצלחה ובהתחייבות!

https://legs.co.il/דורבן-ברגל/