סובלים מחדירה של טרמיטים, פשפש מיטה או מזיקים מסוגים שונים? פנו רק למדביר מוסמך ומקצועי כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר באופן מהיר ולטווח ארוך! 

מומלץ לבצע הדברה בבית כאשר אתם סובלים מהגעתם של מזיקים מסוגים שונים ולא רצויים או בעלי חיים המוגדרים מכרסמים ומסוכנים- כדאי לנו באופן תכוף ומידי להדביר אותם ולגרש אותם, משום שאחרת מספרם יגדל והם יתרבו – ואז יהיה הרבה יותר קשה למגר אותם.

הדברת טרמיטים אפקטיבית בכדי להיפטר מהם ולטווח ארוך- כדאי להזמין את שירותיו  מדביר מוסמך או חברת הדברה מוסמכת שיש לה את הידע והניסיון בשיטות ההדברה המתקדמים ביותר. מדביר מוסמך או חברת הדברה – תפקידה הוא להשתמש בחומרים מתאימים עבור המזיקים השונים שנמצאו בסביבתכם ולהדביר אותם באמצעים אלו ואחרים. היום, רוב חברות ההדברה משתמשות באופן קבוע וככל האפשר, בחומרי הדברה ידידותיים לסביבה, כך במקום להשתמש בחומרי ההדברה המיושנים והרעילים יותר- עוברים היום לשמור על סביבה ירוקה ונקייה יותר.

כאשר יש צורך בהדברת פשפש המיטה מומלץ לבדוק מול המדביר שאתו בחרתם לעבוד שאכן הוא מיומן בהדברת פשפש המיטה ושהוא מוכשר בשימוש בחומרי הדברה חלופיים וירוקים. כמובן, הדבר רצוי גם מבחינת איכות הסביבה וגם מבחינה בריאותית- כהרחקת חומרים רעילים ומסוכנים ככל האפשר מקרבתנו. ולכן, בכדי שתוכלו להיות בטוחים שהמדביר שבחרתם יוכל לבצע כיאות וכנדרש את העבודה שלשמה שכרתם את שירותיו- דרשו עוד לפני תחילת העבודה לראות תעודות הסמכה של המשרד להגנת הסביבה שאכן רשאי לבצע עבודת הדברה ואכן מנוסה ומיומן לעבוד על פי הכללים הרצויים והמקובלים בענף ההדברה.

ובאופן שונה מקוטל יתושים אפשר לומרשהמדביר מנוסה ומיומן יוכל להשתמש בידע ובניסיון כדי להחליט לפני ההדברה על החומרים המתאימים והרצויים לשימוש על פי סוג המזיקים הקיים אצלכם. חשוב לדעת, כי לכל סוג של מזיק או בעל חיים יש חומר הדברה ספציפי המתאים לשימוש. רק מדביר בעל ניסיון יוכל לזהות את החומר המתאים במיוחד, להשתמש בו ולהדביר את בעלי החיים הלא רצויים – באופן מקצועי. כמו כן, על מנת להיות בטוחים שעבודת ההדברה תהיה אפקטיבית למשך זמן ארוך יותר ועל מנת שלא תצטרכו להזמין שירותי הדברה בכל פעם מחדש – עבדו רק עם מדביר מקצועי- כדי לעקור את בעיית המזיקים מהשורש ולתמיד!

המאמר בחסות אתר חדשות bignews