מתנות למורים שכיף לקבל

מתנות למורים בסוף שנה הן הדרך הכי טובה להגיד להם תודה ולהביע הערכה על השנה הארוכה והעמוסה שעברו, ועל זה שדאגו וחינכו את הילדים שלנו. כשבוחרים מתנות למורים, כדאי לבחור במתנה כיפית ומיוחדת שמתאימה לטעמו או לטעמה של המורה ויאפשרו להם להרגיש מוערכים ואהובים, וכן להתחיל את החופש הגדול בכיף!

מה נהוג לתת מתנה למורה לסוף שנה?

מתנות למורים הן מגוונות מאוד. אתם יכולים לבחור מתנות קטנות וצנועות המביעות הערכה כמו זר פרחים, חבילת שוקולדים מפנקת, בקבוק יין, פריט יפה לבית או מוצר שימושי כמו מצעים חדשים. לחילופין, תוכלו לבחור בחוויה מגניבה, מעשירה ומהנה לכבוד סוף השנה.

מתנות שנותנים למורה לאות הערכה

אם אתם רוצים לפרגן למורים ולמורות לקראת סוף השנה, יש לנו כמה רעיונות למתנות למורים שללא ספק יעלו חיוך על הפנים שלהם:

  • סדנה מגניבה – המורים עוסקים כל היום בללמד ולחנך את הילדים שלנו, אז אולי הגיע הזמן שמישהו ילמד גם אותם משהו חדש? העניקו להם סדנה יצירתית ומגניבה כמו סדנת קרמיקה, סדנת תכשיטנות, סדנת בישול ואפייה, ואפילו סדנת קוקטיילים צבעונית.
  • מתנות מרגיעות – בואו נודה בזה, כולנו יודעים שלמורים יש את התפקיד הכי קשה בעולם. אחרי שנה עמוסה, רועשת ולחוצה, החופש הגדול הוא הזמן שלהם לנוח, להירגע ולמלא מצברים. לכן, מתנות למורים שבטוח יקלעו בול הן שיעורי יוגה, עיסוי מפנק, סאפ במים ואפילו לילה במלון.
  • ארוחה במסעדה – תנו למורה לסיים את השנה בדרך הכי קלאסית: ארוחה טובה! בין אם ארוחת ערב, ארוחת בוקר או בראנץ' מפנק, תנו להם לבחור את המקום המועדף עליהם לארוחה שתתחיל את החופש הגדול בצורה הכי טעימה.
  • אירוע תרבות – מתנה נהדרת למורים היא מנוי לתיאטרון או לסינמטק, כרטיסים להופעה או לחילופין ביקור במוזיאון אמנות או היסטוריה. אם אתם מכירים את תחומי העניין של המורים, תוכלו למצוא אירוע שמתאים בדיוק להם!
  • מתנה לבית – אם אתם מחפשים מתנה יותר סטנדרטית, תמיד תוכלו לבחור בפריט יפה ושימושי לבית כמו מכשיר למטבח, מצעים, פריט נוי יפה או צמח גדול שיאיר את הבית.
  • תנו להם לבחור בעצמם – שוברים את הראש ואין לכם מושג מה המורה תאהב? תנו לה לבחור בעצמה! תנו למורים את האופציה לבחור מתוך מגוון ענק של חנויות אופנה, אקססוריז ונעליים, מסעדות, אטרקציות, הופעות והצגות.

מחפשים מתנות למורים לסוף שנה? אל תשכחו את הברכה!

לא משנה איזו מתנה בחרתם, חלק בלתי נפרד ממתנה למורים הוא הברכה. בסופו של דבר המטרה של המתנה היא להודות למורה ולהראות את הערכה כלפיו/ה, ולכן זכרו לצרף ברכה מכל הלב, ובקשו גם מהילדים להביע את תודתם באמצעות מילים או באמצעות ציור. אין ספק שברכה כזו תחמם למורה את הלב ותהיה תוספת מושלמת למתנה שבחרתם.