מתחדשים: כל המידע שצריך על מטבחים ודלתות פנים

עולם עיצוב מטבחים תפס תאוצה בשנים האחרונות. אם בעבר תחום עיצוב מטבח היה תהליך פשוט של עיצוב מספר ארונות, מגירות, שיש, כיור וגז- הרי שכיום תחום זה של עיצוב מטבחים הוא פרויקט מלא ומקיף עם מגוון עצום של מוצרים משלימים החל מתאורה, דלתות פנים, ריצוף, מכשירי חשמל ועוד.

כידוע, תחום עיצוב מטבחים ודלתות פנים הוא תחום עצום עם שלל סגנונות ושילובי סגנונות. לרוב, עיצוב חלל המטבח בא להעיד על הסגנון והאווירה החמה והביתית של הבית כולו. כאשר עוסקים בתכנון ועיצוב מטבחים כפריים, מודרניים או כל סגנון חלומי שתמיד רצינו – אנו צריכים לדעת כי יש לשים דגש על מס הקריטריונים חשובים ביותר: ראשית, שעיצוב המטבח יתאים לעיצוב הבית, וכן יהיה נוח לשימושים השונים בו, בין אם לבישול, אירוח, או חימום אוכל.

לרוב, המטבח המודרני יגיע בעיצוב נקי, בצבעים נטרלים של לבן, שמנת, אפור או שחור, כשכמובן ניתנים לשינוי. כמו כן, מומלץ לשלב דלת פנים מעוצבת מעץ טבעי בצבע לבן או שמנת.

כמו כן מומלץ לתכנן את חיפוי הקירות באבן בשילוב עם תאורה נכונה ומתאימה. השילוב של מטבח עם דלת פנים יוקרתית הופכת את חלל המטבח והבית כולו לפנינה של ממש, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פרקטיות. עיצוב מומלץ במיוחד לכל מי שאוהב ייחודיות ואיכות ברמה הגבוהה ביותר.

חשוב לציין כי עיצוב מטבח בסגנון מודרני הינו אחד מהסגנונות המוצעים כיום בכלל חברות המטבחים, כאשר ניתן לשנות את העיצוב או לשלב מספר סגנונות על פי טעם אישי, הן מבחינת דלתות הפנים, הן מבחינת שינוי גודל הארונות או המגירות, הוספת פרזול, סגנון וצבע השיש והקירות.

בנוסף, בדרך כלל תכנון עיצוב המטבח בסגנון מודרני יעניק אשליה של גודל ורוחב, בשל העיצוב הנקי שלו וסגנונו. ולכן חשוב לבחור חברות מטבחים המתמחות בעיצוב מטבחים ובעיצוב דלתות פנים. לרוב, בחברות אלו יש צורך להגיע לפגישת ייעוץ עם מעצב פנים או אדריכל וכן יש לבוא עם מידות נדרשות של ארונות המטבח ודלתות הפנים ועם תכנון מוקפד של ניצול חלל המטבח באופן מקסימלי.

כאשר מתכננים את עיצוב המטבח ניתן לקחת רעיונות מהעיצובים הרבים הקיימים שראיתם בחברות או רשתות מטבחים שונות על מנת לתכנן את המטבח העיצובי הייחודי המושלם.