מסיבת רווקות מושלמת במלון בוטיק

חתונה

מלון בוטיק – מסיבת רווקות אפשר לחגוג בקונספטים שונים. יש כאלו שמעדיפות לטוס לחו"ל לכמה ימים ויש כאלו שיספיק להן ערב חברות נחמד במסעדה טובה.

מלון בוטיק בירושלים – אחת האפשרויות החדשניות והמעניינות היא לחגוג מסיבת רווקות במלון בוטיק כולל שהייה במלון ללילה אחד. במסיבת רווקות במלון בוטיק תוכלו ליהנות משירות אישי, מעיצוב אקסקלוסיבי וחדר פרטי.

מסיבת רווקות משולבת מתקני ספא

מלונות בירושלים – מלון בוטיק משולב מתקני ספא הוא דרך נהדרת לחגוג מסיבת רווקות מהנה במיוחד. לצד החגיגה בערב תוכלו להנות ביום שלמחרת או בשעות אחה"צ עם ההגעה ממתקני ספא וממסאז'ים מפנקים עם שמנים ארומטיים. גם מתקני בריכה מחוממים וג'קוזי יעמדו לרשותכם וישדרגו את החוויה.

חדר פרטי למסיבת רווקות

מלונות בוטיק בירושלים – תוכלו להזמין לחדר הפרטי במלון מנחה או כל איש או אשת הפעלה אחרים שאתן מעוניינות לשלב במסיבת הרווקות שלכן. בחדרים רבים במלונות בוטיק יש בר בחדר ותוכלו להצטייד בכל המשקאות ובכל פינוקי האוכל שתרצו שיעמדו לרשותכם לאורך מסיבת הרווקות.

בריכה וחוף ים 

מלון בוטיק – בעונת הרחצה תוכלו להנות ממלון בוטיק הממוקם בטיילת או באחד מחופי הארץ במרחק הליכה קלה וכך תוכלו לשלב במסיבת הרווקות יום שיזוף שמשי בחוף הים. מלונות בוטיק שמציעים בריכה חיצונית עם מיטות שיזוף הם אופציה מצוינת כאשר אין חוף ים בקרבת המלון. בעונת החורף תוכלו ללכת למלון בוטיק המציע בריכה מחוממת וג'קוזי מפנק.

חתונה

חוויה אינטימית  משלכן

משום שמלון הבוטיק מציע חוויה אינטימית מטבעה נטולת משפחות גדולות ופעילויות רועשות תוכלו להיות בטוחות שמסיבת הרווקות תישאר אינטימית ולא תהיינה הפרעות רעש למיניהן.

מלונות בצפון – מלונות בוטיק שונים מציעים קונספטים שונים של עיצוב ותוכלו לבחור לכן את הקונספט העיצובי שמדבר אליכן ולחוגגת המאורסת. יש מלונות עם עיצוב אורבני ויש מלונות עם עיצוב מלכותי. יש מלונות בוטיק עם עיצובים עתיקים או כאלו המשולבים עיצובים חדשניים.

חווית האירוח במלון בוטיק במסיבת רווקות היא חוויה מיוחדת במינה ותוכלו להנות מזמן איכות של חגיגות באווירה טובה וברמת אירוח גבוהה, כולל שירות אישי מאנשי הצוות והזדמנות לחגוג ביחד כל הבנות באווירה אינטימית ומוקפדת.