מלונות בישראל – בתי מלון מומלצים בארץ לנופש וחופשה בלתי נשכחת

מלונות בתל אביב – הבחירה לנפוש במלונות בתל אביב המשופעת במגוון מלונות המוכרים לנו ממגוון הרשתות המובילות. רבים מהמחליטים על חופשה בתל אביב באופן טבעי בגלל חוף הים שמהווה מוקד אטרקציות לאנשים רבים בנוסף להיותם שוכנים בקרבת חוף הים. כמו כן, חשוב להזכיר כי מלבד המלונות הגדולים של הרשתות המוכרות לנו תתפלאו לדעת ולהכיר את מגוון המלונות בוטיק האינטימיים והקטנים.

למלונות בוטיק האלו יש יתרון בולט וחשוב- המלון מנוהל בפיקוח אישי יותר. מה שגורם למתארחים ליהנות מתשומת לב מוקפדת גם על הפרטים הקטנים. בדרך כלל מלונות הבוטיק הינם בעלי קונספט עיצובי ייחודי, וכן הגודל של המלון וההתנהלות האינטימית שבה הוא מנוהל מאפשרים לו לשמור על הקו העיצובי ועל סגנון השירות ברמה ובסגנון רציף ואחיד בין כל עובדי המלון.

לאלו המעדיפים לנפוש באילת וליהנות מחופשה באחד ממלונות באילת הידועה כעיר הנופש הנצחית שלנו, המצליחה ביותר לחופשה- ובפרט לחופשת קיץ. הבחירה האידיאלית לבחירת מלון באילת מתוך מבחר עצום של מלונות באילת הממוקמים במרכז במרחק של דקות בודדות הליכה מהטיילת ממרכז הקניות שבטיילת ומהחוף, וכן, שלל מלונות באילת הנמצאים במרחק קצר של נסיעה מהעיר לחוויה של חופשה מהנה ומפנקת. הזמנת נופש באחד מבתי המלון באילת ניתן לעשות לאורך כל השנה וזו מהסיבה שמזג האוויר הנהדר השורר באילת מאפשר לרדת לים בכל עונות השנה גם בקיץ, בחורף, בסתיו ובאביב. תיירים ישראלים ותיירים רבים מכל העולם מגיעים לעיר הנופש הנצחית שלנו אילת בכדי ליהנות מנופש לצד חוף ים קסום, מקומות בילוי, פעילויות ספורט ומגוון אטרקציות עוצרי נשימה.

בין אם אתם מעוניינים בחופשה אורבנית או בנופש מפנק בלב הטבע ישנן מגוון נרחב של מלונות בצפון המציעים לכם חופשה חלומית במגוון אתרים יפהפיים. כל מלון מאפשר לכם להפיק את המיטב מחופשה מרגיעה בצפון, וכן מגוון אפשרויות של מלונות הממוקמים במרחבים של שטחים פתוחים וירוקים, גבעות ונופים מרהיבים. אך חשוב שתדעו כי צפון הארץ מחולק לחמישה אזורים מוכרים ועיקריים: רמת הגולן, גליל עליון, גליל מערבי, גליל תחתון והכנרת. בנוסף, ההמלצה המובילה היום היא לשלב בחופשה גם טיול עם אטרקציות וגם לינה באחד מהמלונות האיכותיים שבצפון. האטרקציה הנהדרת באזור המיוחד הזה של הצפון הוא טיול ג'יפים בגלל הנחלים הרבים והמרהיבים שבו עם מסלולי הטיול שווים. הכי כדאי לעשות טיול ג'יפים משום שזו חוויה נהדרת המתאימה גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים, וניתן להתאים את המסלול בהתאמה אישית.

מלונות באילת – מה שנותר לכם זה לבחור את האזור והיעד שבו תרצו לנפוש ואנו נציע לכם את המלונות הטובים ביותר עבורכם לחופשה מפנקת תוך התאמה למה שאתם אוהבים.