מי סיכל את פעילותם של הפורצים בבאר שבע?

צוות 3 ביטחון

מי "הפריע" לפורצים על חם? בעקבות פריצה לבית עסק באזור התעשייה בבאר שבע בשבוע שעבר, התקבלה התרעה במוקד צוות 3. הסייר, שהגיע במהירות למקום, גרם לחשודים להימלט בידיים ריקות. במקרה אחר, סוכלה גניבה מבית פרטי בבאר שבע. בצוות 3 אמרו: "עבודתם המקצועית ומהירות תגובתם של אנשי המוקד והסיור בצוות 3 מצליחים לסכל, על בסיס יומי, את זממם של החשודים"

זה קרה ביום חמישי שעבר לאחר השעה 22:00 בלילה כאשר במוקד המבצעי של צוות 3 התקבלה התרעה על אזעקה שהגיעה מבית עסק באזור התעשייה בבאר שבע. המוקדן פתח את המצלמות והבחין כי שני רעולי פנים נמצאים במקום ומיד הזעיק את סייר צוות 3 אל המקום. במקביל, הועבר דיווח למשטרת ישראל.

הסייר הגיע אל המקום תוך דקות בודדות בלבד והודות לכך הפורצים הבחינו בו והחלו להימלט. הסייר המתין לבלשי משטרת ישראל, שהגיעו מספר דקות אחריו והצטרפו אליו לסריקה בתוך המקום. לאחר הגעת הבעלים למקום התברר כי הפרצה היתה דרך סורגים שחתכו החשודים, אך כאמור, הם לא הספיקו לגנוב דבר בעקבות הגעתו המהירה של הסייר.

באירוע נוסף בבירת הנגב, ביום שישי לאחר השעה 4:00 לפנות בוקר, התקבלה התרעה במוקד המבצעי של צוות 3 בעקבות אזעקה בבית פרטי. סייר הגיע אל הזירה תוך דקות בודדות ובמקביל דווח למשטרת ישראל ולבעלי המקום. הודות להגעתו המהירה של הסייר, נמנעה גניבה.

בצוות 3 אמרו: "עבודתם המקצועית ומהירות תגובתם של אנשי המוקד והסיור בצוות 3 מצליחים לסכל, על בסיס יומי, את זממם של החשודים. יישר כוח לעוסקים במלאכה".