מחווה יוצאת דופן אמש במרוץ הלילה LIGHT RUN IKEA באר שבע

עשרות רצים השתתפו במרוץ כתרומה ומחווה לילדי עמותת סאנרייז, המתמודדים עם מחלת הסרטן

הפתעה במרוץ הלילה של באר שבע: עשרות רצים השתתפו במרוץ כמחווה וכתרומה לילדי עמותת סאנרייז, המתמודדים עם מחלת הסרטן.

בין הרצים שלקחו חלק: עובדי חברת שיכון ובינוי, עובדי חברת אדמה, חברי קבוצת הריצה TRC של המאמן טימור מהרבני וכן רצים פרטיים שבחרו לשלב בין פעילות ספורטיבית ומעשה טוב. יצוין כי כספי התרומה יסייעו במימון קייטנות קיץ ופעילויות ייחודיות למען מאות ילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן בבאר שבע וסביבותיה.

צילום: עופר גתי

כאמור, עמותת סאנרייז ישראל אשר הוקמה ב-2010, יוזמת פעילויות פנאי וחברה דו לשוניות בבתי החולים וביניהם סורוקה באר שבע, וקייטנות דו לשוניות חינמיות לילדים יהודים וערבים, המתמודדים עם מחלת הסרטן, יחד עם האחים והאחיות שלהם, ביניהן קייטנה אזורית בבי"ס מעוף בבאר שבע המשרתת את כל ילדי הדרום. ייעודה של העמותה הוא להעניק לילדים חוויות ילדות מרגשות ומהנות כמו כולם, המייצרות בתורן חוסן רגשי אשר מגדיל את סיכויי ההחלמה מן המחלה. כלל הפעילויות של סאנרייז ניתנות ללא כל עלות למשפחות.

מירית פרנקל, מנכ"לית סאנרייז מסרה: "תודה מיוחדת להפקת המרוץ על שיתוף הפעולה, לנציגי החברות ולרצים הפרטיים המשתתפים שבחרו לשלב עשייה חברתית לצד הפעילות הספורטיבית, בזכות התגייסותכם נוכל לאפשר לילדים נוספים המתמודדים עם מחלת הסרטן והאחים שלהם לקחת חלק בפעילויות ובקייטנת הקיץ המונגשת שלנו".