מה עושים כשיש הורה מבוגר שהוא אגרן כפייתי?

פינוי עיזבון

מצוקות שונות ובעיות נפשיות יכולות לבוא לידי ביטוי בתור תופעות של אספנות ואגירה כפייתית. לא אחת אנו פוגשים אנשים אשר מזהים את הבעיה אצל הוריהם המבוגרים ובמקרים רבים הם חסרי אונים. לפעמים קשה מאוד להתמודד עם הבעיה בגלל הגיל המבוגר ומצבים הבריאותי של ההורים, וכך ישנם ניסיונות לשמור על המצב תחת שליטה עד כמה שאפשר על מנת שההורים לא יחיו בהזנחה מוחלטת.

לגבי הטיפול בבעיה הנפשית עליכם לפנות לגורמי הרווחה ולראות מהן האפשרויות וכיצד ניתן לסייע. אבל במקרים רבים, בין אם זה בתור חלק מהטיפול, או בין אם זה קורה כאשר ההורים נפטרים או עוברים לגור במוסד סיעודי, יש צורך להתמודד עם כמויות הפסולת וההזנחה אשר בדירה. כל אחד ראה בחייו בית מלוכלך ומבולגן; אבל בית של אגרנים כפייתיים זה משהו שלא רואים כל יום. כמויות הפסולת, סוג הפסולת ורמת ההזנחה הופכים את העובדה למאתגרת ואפילו מסוכנת. ניקיון דירה של אספן כפייתי הוא אינו דבר שכדאי לכם לעשות בעצמכם, ועליכם לפנות לשירות מקצועי המתמחה בנישה זו. ישנן חברות ניקיון וישנם סוחרים אשר רוכשים תכולת דירה, אך הם אינם מתעסקים בניקיון דירות של אגרנים.

אלו אשר מתעסקים ברכישה של תכולת דירה בדרך כלל שמחים לרכוש תכולת דירה של אדם שנפטר. שם הם עשויים למצוא חפצים רבים בעלי ערך. אך כאשר מדובר בדירה של אגרן כפייתי, אפילו הריהוט הופך להיות חסר ערך לאחר שנים שנקבר תחת ערמות אשפה. כך שהם ממש לא מעוניינים להתעסק בזה.

חברות לניקוי דירות מקצועי גם כן אינן מתעסקות בתחום זה. חברות אלו מעניקות שירותי ניקיון סטנדרטים ובמקרים רבים ניקוי לאחר שיפוץ, אך הם אינם ערוכים להתמודד עם בעיות התברואה בבית של אגרנם, לא נפשית ולא פיזית.

ניקוי בית אגרנים דורש חברה לפינוי דירות אשר יודעת להתמודד עם כמויות האשפה שנמצאות בבית וגם עם בעיות התברואה והצחנה. זוהי ממש לא עבודה לחסרי ניסיון, זוהי עבודה לאמיצים. במסגרת הזוהמה והצחנה אשר ניתן למצוא בבית של אגרן כפייתי ישנם מקרים מזעזעים של עשיית צרכים על הרצפה; אגירת אוכל במשך שנים (דבר הגורר מזיקים שונים); איסוף של פגרי בעלי חיים; נוכחות של יונים, חתולי רחוב ועוד מפגעים רבים.

פינוי דירות באזור הדרום

ההורה שלכם הסכים לפינוי החפצים, או שאולי בשל מצבו הבריאותי עבר למוסד טיפולי ואתם רוצים לפנות את הדירה. לפעמי זקוקים לפינוי דירה לאחר פטירה ועוד נסיבות שונות. במידה ומדובר בבית של אגרנים אתם יכולים לסמוך רק על חברת פינוי דירות, עדיף חברה מאזור הדרום, אשר מכירה את הנושא ורגילה לעבודה זו. לא לכל חברה עש את הניסיון הדרוש ורובן חושוות מהמראות והצחנה. חברה מנוסה מגיעה מוכנה וזה כולל שימוש באביזרי הגנה אשר מאפשרות לצוותים לשמור על סטריליות ולהימנע מהסכנות הבריאותיות והבטיחותיות אשר עשויים למצוא בבית של אגרנים כפייתיים.

חברת שי פינוי דירות יכולה לתת לכם מענה מהיר ומקצועי. אם אתם מעוניינים למכור את הנכס אתם זקוקים לשירות של פינוי מהיר, חיטוי והדברה. כך תוכלו להיפטר מהלכלוך והצחנה ולהכין את הנכס לקראת מכירתו או השכרתו. אף אחד לא ירצה להתקרב לדירה של אספן כפייתי לפני שטופלה בצורה מקצועית.