מה חשוב לבדוק לפני שמאמצים פומרניין ?

כלבי הפומרניין נהיו סמל סטטוס בכל העולם, גזע קטן וחמוד שסחרר את כולם. בעלי חיים הם בני משפחה לכל פרט ועניין. לכן חשוב מאוד לבדוק לפני שאתם מכניסים את כלבי הפומרניין מספר דברים חשובים שיעזרו לכם ולכלב שלכם לפני שיכנס לבית שלכם. החלטנו להביא לכם מספר טיפים לפני שאתם פונים לאימוץ פומרניין.

 

מטרת הרכישה:

ראשית כל, עליכם לבדוק את מטרת הרכישה עבורכם, לשם מה נועד הגידול של הפומרניין. יש כאלה שרוצים לרכוש כלב פומרניין ולהשתתף בתערוכות כלבים, יש כאלה שרוצים כלב פומרניין בשביל הקידום שלהם ברשתות החברתיות, ויש כאלה שרוכשים כלב פומרניין כדאי להכניס חבר חמוד ומתוק לבית.

תעודת יוחסין:

במידה ואתם מעוניינים לרכוש כלב גזעי , עליכם להקפיד שיהיה לכלב תעודה שמפרטת את היוחסין שלו אשר מבטיחה שהכלב לא עלול לסבול מבעיות גנטיות. תעודת יוחסין היא דרך מצוינת בשביל לדעת בצורה הטובה ביותר שהכלב שאתם מעוניינים לרכוש אשר עומד להיכנס לביתכם הוא כלב גזעי במפורש. בנוסף לכך, תוכלו להבטיח לאורך שנים רבות את בריאות הכלב ותיהיו מודעים לכל הבעיות האפשריות. יותר קל לגדל כלב שיודעים עליו הכל מראש ותיהיו מוכנים מראש לכל הבעיות הנקודתיות שלו.

בדיקה אצל וטרינר:

לפני שאתם רוכשים את כלב הפומרניין כדאי מאוד להגיע לוטרינר ולבצע אצלו בדיקה שהכל תקין, לבדוק את המצב הבריאותי של הכלב באופן מקצועי וככה תוכלו לשלול בעיות וטיפולים בעתיד. מומלץ לעשות את הבדיקות האלה כדי לחסוך ממכם הפתעות בעתיד.

גיל:

הגיל המומלץ לרכישת כלב פומרניין הוא לפחות שלושה חודשים. עד גיל שלושה חודשים כלבי הפומרניין יונקים מהאמא , והם תלותיים בה ולכן לא כדאי לנתק אותם מהאמא לפני הגיל המומלץ. כלבי הפומרניין אחרי גיל שלושה חודשים כבר עם כל החיסונים , ככה תוכלו להנות מהכלב בחיי היום יום שלכם. תוכלו לצאת איתו לטיולים ולקלח אותו בלי פחד.

מגדל מקצועי:

חשוב מאוד לרכוש את הכלב הגזעי שלכם ממגדל מהימן אשר מומחה בגזע שאתם מעוניינים לרכוש. בסופו של דבר, דברים אלו משפיעים על האופי של הכלב , על ההתנהגות הכללית של הכלב ועל בריאות הכלב.