למקומות, היכון , טוס!

טסים לטיול לחו"ל בקרוב? המזוודה, החבילה של סים דיגיטלי לחו"ל והטרולי כבר מוכנים על 'כן השיגור'? אז אתם במצב טוב. כל מסע מתחיל בנקודה אחת על המפה שמישהו סקרן לבקר בה ובמזוודה אחת (לפחות) שאמורה להכיל את כל מה שדרוש לו, עד ההגעה לאותה 'נקודה' נכספת ב'ארץ החדשה'. רוצים לשמוע משהו מדליק על מזוודת המסעות שלואי ויטון בנה עליה אימפריה?.

מזוודת מסע אחת, לואי ויטון אחד, אימפריה שמטיסה מיליונים ו'מנפיקה' מיליארדים

מי היה מאמין, אבל לואי ויטון היה ילד שגדל עם אם חורגת שלא אהבה אותו, ומכיוון שלא היה לו טוב בבית, הוא עזב את מקום הולדתו ויצא לכיוון פריז לבדו, כשהוא רק בגיל 14. למחייתו הוא התחיל מייד לעבוד בבית מלאכה לייצור אריזות. במרוצת השנים כשבגר ולאחר שהקים בפריז את המותג על שמו, הוא פתח בלונדון (1885) חנות לייצור תיקים ומזוודות-נסיעה, שהיו אז מצרך נדרש בעיקר בזכות ענף הספנות הפורח (עוד בשנת 1852) על שלט החנות שלו הוא הצהיר: "אורז בבטחה את החפצים השבירים ביותר. מתמחה באופנת אריזה". עד מהירה הוא הפך לנערץ בקרב נשות חוג הסילון של אז, ואפילו אז'ני אשתו של נפוליאון השלישי, הזמינה אצלו תיקי מסעות. הוא עצמו נפטר בגיל 70, העסק עבר לבנו ומאז ביצע עוד כמה חילופי ידיים. היום יש ל'ויטון' עשרות חנויות בכל בירות העולם החשובות, והאימפריה שהקים מגלגלת מיליארדים עם ליין מוצרי אופנה שהתרחב להרבה מעבר לתיקים בלבד וחבר לעולמות תוכן כמו: אמנות, בישום, ספורט, סלבס, ועוד. תראו מה שמזוודה אחת בסטייל עם אייקונים של פרחים ומפתחות יכולה לעשות.

קרדיט תמונה: FREEPIK

ארזתם לבד-לבד, בלי אף אחד?!

אז איך אתם עולים למטוס? מה הסטייל שלכם? טרולי 'מפונפאן', מזוודה מעוצבת עם Say? בטח לא עם שקית מבד ממוחזר של סבתא. תודו שיש איזשהו 'שיק' בלהגיע לנתב"ג לבושים יפה עם תיק-נסיעות/מזוודה אופנתיים, ככה ב-Look הנכון. זה סוג של ביטוי אישי, סוג של חגיגה, במיוחד למי שמתחבר לעולם של אופנה ושל 'ניראות' ו'אינסטגרמיות'. תשאלו את בריטני ספירס א את קים קרדשיאן, שקונות תיקי 'הרמס' בסכומים שמתחילים ב-95,000 דולר (כו-לה תיק) הרי חייבים לעבור בין נמלי תעופה בסטייל מוקפד של ליידי על מלא, לא?! לויקטוריה בקהאם, אגב, יש תיקי הרמס בשווי של מיליון וחצי יורו. על זה אפשר לומר: "וו'אחד תיק זה", אם פורצים אליה הביתה. או אם תופסים אותה באיזה נמל תעופה בלי דיוייד צמוד.

אז מה היה לנו?

היה לנו תיק של קים קרדשיאן שהמחיר שלו עולה כמו שישה טיולים משפחתיים ב'סובב אירופה' כולל פנסיון מלא, העברות ומיסי נמל'. בשביל זה אנחנו כאן, לשמור עליכם שלא תעשו שטויות ואת הכסף שלכם תשקיעו בדברים עם תוכן, באטרקציות כיפיות, באתרים שיעניקו לכם חוויה לחיים ובשירותים חכמים. כמו שירות של סים דיגיטלי לחו"ל. כי איך תתעדו את כל החוויות מהטיול? רק בעזרת סמארטפון מצויד היטב, עם קוד QR שיחבר אתכם מידית לשירות (בלי שום התעסקות מיותרת של הוצאת סים ישן והחלפה לאחר) בכל מדינה בה תתארחו ושממנה תרצו לשתף את מה שעובר עליכם עם מי שאתם אוהבים ורוצים שיקנא בכם קצת…(מה יש?! קצת 'קנאת סופרים' לא תזיק) אז קדימה, טוסו מכאן לאתר https://globalesim.co.il/ ותרכשו חבילת eSIM לכל יעד בעולם!