למה נזקקים לשירותי ביובית?

 

עבודות ביוב הן עבודות שמבצעות חברות המתמחות בשירותי ביובית, משום שמערכות ביוב הן מערכות שדורשות תחזוקה רבה מכיוון שללא תחזוקה מתאימה בורות הביוב מתמלאים בפסולת שגורמת בסופו של דבר לסתימה במערכת הביוב שעלולה להביא להצפה ולמפגע תברואתי חמור. כאשר נתקלים בליקוי במערכת הביוב יש להזמין שירותי ביובית מקצועיים  בדחיפות ללא שהיה שכן הבור המוצף עול להזיק לסובבים ולסביבה.

ואכן, שירותי ביובית הוא תחום שהתחזק למודעות הציבורית יותר ויותר בשנים האחרונות, אך עם זאת עדיין יש אנשים רבים שאינם מכירים את שירותיה, וחבל. מדובר בשירות הניתן לפעמים על ידי הרשויות עצמן, ובמקרים אחרים על ידי חברות מקצועיות העוסקות באינסטלציה, שנועד לצמצם נזקים סביבתיים הנגרמים כתוצאה מבורות ביוב או לחלופין מוקשים הגורמים להצטברות ביוב במקום לא רצוי, בדרך כלל באזור סביבת מגורים. 

אז מהי ביובית?- ביובית הינה מכלית ענק המחוברת למשאית, הביובית יכולה בעזרת שאיבה אינטנסיבית לשאוב לכלוך עיקש ופסולת תקועה, הביובית מוציאה מתוך צינורות הביוב את מה שמתקיל אותם ומאפשרת למערכת להמשיך לפעול כפי הנדרש, לביובית יש יכולת שאין לאינסטלטור רגיל, הביובית הינה חשמלית ושואבת בעוצמה רבה שהלכלוך לא מליח לעמוד מנגד, בנוסף על כך יש לה אפשרות נוספת והיא השטיפה, אם מתגלה צורך לפנות שאריות עקשניות שעדיין נותרו בפנים בעזרת זרם מים אדיר היא מנקה כל פינה ונגמרת ההזנחה.

מתי נצטרך שירותי ביובית לניקוי הביוב וכיצד ניתן לשמור על תקינות מערכת הביוב? כאמור, הדבר החשוב ביותר על מנת לשמור על מערכות ביוב היא על ידי הרחקת שומן ממערכת הביוב. הדבר נכון גם לכיור שלנו במטבח, וגם למערכת הביוב השכונתית, והעירונית. השומן נוטה להתגבש ולהפוך למוצק בתוך הצנרת, ובמשך הזמן יוצר פקק שסותם את מערכת הביוב. לכן, מסעדות, ובתי קפה, שמשתמשות הרבה בשמנים שונים, מחויבות להחזיק מערכת בורות שומן, אליהם מורחקים השמנים השונים בתום השימוש בהם. הרחקת השמנים נעשית על ידי חברה מקצועית, שעומדת בתקנים של משרדי הממשלה. במידה וחודר שומן אל המערכת, יש צורך לבצע שאיבות ביוב, על ידי ביובית כדי לשחרר את הסתימה, או פתיחת סתימות ביוב בלחץ גבוה, כדי לשחרר את הפקק, ולהחזיר את מערכת הביוב לפעילות. אם אתם מחפשים שירותי ביובית מקצועיים, הקפידו לחפש אותה דווקא באזור מגוריכם, וכמובן אל תתפשרו על קריאת חוות הדעת השונות בקרב הגולשים. השילוב בין חיפוש ממוקד ובין דירוג הגולשים – הוא שיהפוך את חווית השירות למועילה ואיכותית באמת.

המאמר בחסות חדשות bignews