לכבוד העונה החדשה של נינג'ה ישראל – הנה 7 יתרונות מיוחדים שיש לאימוני נינג'ה!

תחום הנינג'ה הוא כבר ענף ספורט בפני עצמו, ואחד הדברים המיוחדים בו זה שהוא מסתמך על כוח משקל גוף, מה שאומר שכל אחד יכול להשתתף. אמהות, אבות וילדים כולם יכולים ליהנות מאימון נינג'ה באווירה משפחתית.

לקראת העונה החדשה, נינג'ה נגב – רשת מתחמי הנינג'ה הגדולה בארץ, הביאה לכם 7 יתרונות מיוחדים שיש לאימוני הנינג'ה, אז תהנו!

1) אימוני נינג'ה מחזקים את כל סוגי השרירים בגוף

המטרה של מתמודד נינג'ה היא לנווט מכשולים קשים ולהגיע לקו הסיום, וכדי לעשות זאת, הוא יהיה חייב לחזק את כל סוגי השרירים שלו, כיוון שכל תרגיל דורש שימוש בשרירים אחרים. 

לכן, אימוני נינג'ה נכונים, יחזקו לכם את כל סוגי השרירים בגוף. מה שיעזור להתפתח לעוד תחומי ספורט אם רוצים.

2) אימוני נינג'ה משפרים את הגמישות של הגוף

גמישות היא כלי מפתח בחגורת הכלים של מתאמן נינג'ה אמיתי. כאשר מתאמן נינג'ה לא מספיק גמיש, החבל הבא או אחיזת היד הבאה עשויים להרגיש תמיד מחוץ להישג יד. עם זאת, כאשר נינג'ה גמיש, הוא יכול לסמוך על הגוף שלו שיתמתח, יגיע ויטפס מעל כל מכשול מסובך.

כמה פעמים ראיתם מתמודדים בנינג'ה תופסים את עצמם במצב לא נוח? למתמודדים גמישים יש סיכוי טוב יותר להחזיק מעמד ולהחזיר את שיווי המשקל שלהם אם הם מתחילים ליפול ממכשול. זה יכול לתרגם לתוצאות טובות יותר בתחרות וגם להפחית את סיכויי הפציעה של אותם ספורטאים.

גמישות תעזור לכם בהמון משימות יומיומיות, הרבה מעבר למסלול הנינג'ה.

3) אימוני נינג'ה משפרים את שיווי המשקל שלכם

מכשולים של מסלול נינג'ה דורשים שהספורטאים יהיו מסוגלים לאזן את עצמם במספר רב של תרחישים שונים. זה יכול לכלול הליכה לאורך קורות צרות, דילוג מהיר ממכשול למכשול אחר, החזרת רגליים מהירה לאחר זינוק,סולם חבלים ועוד ועוד. כל התרחישים השונים הללו דורשים שספורטאי יוכל להשיג (או להחזיר!) את שיווי המשקל שלו במהירות. כתוצאה מכך, אימוני נינג'ה יכולים להיות דרך נפלאה לשפר את שיווי המשקל שלכם.

שיווי המשקל המשופר הזה הוא אחד היתרונות הגדולים ביותר של מתאמני הנינג'ה בגלל ההשפעה הגדולה שלו על מניעת פציעות. שיווי משקל טוב יותר קשור לירידה של 45% בפציעה הודות לייצוב המפרק. 

משמעות הדבר היא ששיווי משקל טוב יותר יכול לשמור על ספורטאים בריאים יותר גם כשהם רחוקים ממסלול המכשולים.

4) אימוני נינג'ה משפרים את הזריזות שלכם

זריזות דורשת כוח, מהירות, קואורדינציה ותרגול. לדעת איך לנווט במסלול נינג'ה קשה זה דבר אחד אבל להבין איך להגיב במהירות או לחשב מחדש את התנועה שלך זה דבר אחר. 

במסלול נינג'ה ספורטאים מאותגרים כל הזמן עם מכשולים שמאלצים אותם לחשב מסלול מחדש ולנסות שוב. לאורך זמן תרגול זה יכול לעזור לספורטאים לחדד את יכולתם לעבור מכשולים בצורה יעילה וזריזה.

אמנם רמה גבוהה של זריזות אינה נדרשת כדי לחיות חיים בריאים, אך היא מעניקה לספורטאים את ההזדמנות לעסוק בסוגי ספורט אחרים בקלות. 

זריזות זו יכולה לעזור לספורטאים ליהנות מיותר ספורט בחייהם, ולהישאר פעילים גם בהמשך חייהם, מה שמהווה יתרון מרכזי לבריאות לטווח ארוך.

7) קהילה ענקית ומתפתחת של ספורטאים מעולים

תחום הנינג'ה התחיל כאן בארץ לפני כמה שנים כריאליטי, אבל גדל מאז פי עשרות מונים, היום ישנם המון קהילות של מתאמני נינג'ה שדוחפים אחד את השני, ומתפקדים כסביבה מנצחת, לכן אחד מהיתרונות הגדולים של ספורט הנינג'ה, הוא הקהילתיות שבדבר! 

אצלנו בנינג'ה נגב אנחנו מפתחים את קהילת הנינג'ה הגדולה בארץ! מזמינים אתכם להגיע אלינו לאחד מהמתחמים שלנו בדרום להתרשם ולהצטרף גם לתחום המדהים הזה!

חפשו את נינג'ה נגב ברשתות!

פייסבוק – itsninjanegev

אינסטגרם – ninjanegev    

טיקטוק – itsninjanegev

רוצים שיעור נסיון חינם? 

התקשרו עכשיו ל – 050-213-7484 נאור

או השאירו פרטים באתר – https://ninjanegev.co.i/ 

נינג'ה נגב – רשת מתחמי הנינג’ה הגדולה בארץ.