יתרונות להנהלת חשבונות באינטרנט

אם אתם מוגדרים כעוסק פטור, לכאורה אינכם צריכים רואה חשבון שיסייע לכם בהגשת הדוח השנתי שאתם צריכים להגיש למע"מ וכן בניהול ספרי החשבונות שלכם ואתם יכולים לעשות זאת באופן עצמאי.

יחד עם זאת, בכדי לנהל את ספרי החשבונות שלכם בצורה מסודרת ויעילה, אין ספק שכדאי לכם לבחור בפתרון איכותי ומתקדם הקרוי: תוכנה להנהלת חשבונות באינטרנט. מדובר על תוכנה אשר מייתרת את הצורך במילוי פנקסי חשבוניות וקבלות באופן ידני וכן לשלוח את החשבוניות בדואר רגיל ללקוחות ומעבר לכך, היא מאפשרת מעקב אחרי הוצאות והכנסות של העסק וניהול תקין של ספרי החשבונות של העסק.

מהי תוכנה להנהלת חשבונות באינטרנט ומהם יתרונותיה?

תוכנה להנהלת חשבונות מאפשרת לכל בעל עסק להזין באופן שוטף את מסמכי הנהלת החשבונות שלו, בעלות נמוכה. התוכנה המדוברת נמצאת על גבי שרתים מאובטחים באינטרנט וכך למעשה העסק מפיק קבלות וחשבוניות וכן מבצע הפקדות ומפיק מסמכים שונים רלוונטיים מכל מקום ובכל זמן כל עוד יש חיבור לאינטרנט.

לתוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט יש יתרונות רבים: ראשית כל, היא חוסכת לכל עסק בעלויות של ניהול החשבונות שלו, מעבר לכך היא מאפשרת לנתונים להיות זמינים מכל מקום ובכל זמן, אין צורך לרכוש תוכנה ייעודית חיצונית ועדכוני התוכנה מתבצעים בלי התערבות של המשתמש. מעבר לכך, היא מפיקה חשבוניות וקבלות עם עדכון מידי ומבצעת מעקב שוטף אונליין אחר לקוחות. עוד יתרון משמעותי ביותר של תוכנה זאת הוא האפשרות להשתמש בה גם מהטלפון הסלולרי החכם, דבר שמאפשר לבעל העסק לבצע פעולות שונות בתוכנה בכל זמן. התוכנה מאפשרת לכל בעל עסק להיות עם יד על הדופק בכל הנוגע לנתונים השונים של העסק שלו. אין ספק כי מדובר על יתרונות משמעותיים ביותר אשר הופכים את הנהלת החשבונות באינטרנט לדבר כדאי מאוד לכל עסק ובפרט לעוסק פטור.

 מהי תוכנת הנהלת חשבונות 2UCAN ?

2UCAN היא למעשה אחת התוכנות הותיקות בישראל להנהלת חשבונות בישראל. מפתחי המערכת הם המומחים של משרד רואי חשבון זיו, שיפר ושות. מדובר על תוכנה שאין צורך בידע מקדים להשתמש בה והיא ידידותית לכל משתמש. מעבר לכך, במערכת של התוכנה ניתן לבצע הנהלת חשבונות לכמה חברות, כאשר ניתן להפריד בינן ולבצע לכל אחת מהן באותה המערכת הנהלת חשבונות משלה.

התוכנה רשומה במס הכנסה כחוק והיא כוללת כלי ניהול מתקדמים. באמצעות התוכנה ניתן להפיק מסמכים חשבונאיים לרבות קבלות, חשבוניות עסקה, חשבוניות מס ועוד דוחות שונים. חשוב לדעת שכל עסק שבוחר להשתמש בתוכנה, יכול לקבל ליווי צמוד וייעוץ של אנשי מקצוע מנוסים. המערכת מתאימה לכל עסק לרבות עסקים קטנים והשימוש בה מבטיח שמירה על סדר וארגון בעסק, שיפור בעבודה, התנהלות תקינה מול רשויות המס בישראל, חיסכון במשאבים ובעלויות ועוד יתרונות רבים.

 ההצלחה של כל עסק תלויה במגוון גורמים שונים, כאשר אחד הגורמים החשובים ביותר הוא המעקב אחר התנועות הפיננסיות והעסקאות בעסק. כל בעל עסק חייב להיות עם אצבע על הדופק בכדי לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר לעסק שלו, לוודא שהעסק רווחי ולנטרל גורמי סיכון שונים העומדים על הפרק בזמן. על כן, באמצעות תוכנה להנהלת חשבונות, כל הנתונים הרלוונטיים של העסק נשמרים במערכת ובכל רגע נתון, בעל העסק יכול לבדוק את המצב הפיננסי שלו ולהתנהל בהתאם אליו במגוון היבטים שונים.