טקס הנחת אבן פינה התקיים אתמול בסורוקה- תרומתו של עודד שריקי, הבעלים של חברת הבנייה "ארזי הנגב"

מרפאת העור בסורוקה, מקבוצת כללית, בניהולה של ד"ר יוליה ולדמן גרינשפן משרתת את כל תושבי הנגב ומעניקה שירותי רפואת עור בתחומים רבים. הטקס להנחת אבן הפינה לבניית מרפאת עור חדשה בסורוקה, התקיים אתמול בבית החולים במעמד: זוהרית ועודד שריקי, האדמור ברוך אבוחצירא- הבאבא ברוך, רוביק דנילוביץ' ראש העיר באר שבע, ד"ר אורלי ויינשטיין, סמנכ"לית וראש חטיבת בתי חולים בכללית, גדי כהן, סמנכ"ל וראש חטיבת לוגיסטיקה ותשתיות בכללית, ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה, חברי הנהלת בית החולים ועובדי מחלקת ומרפאת עור בסורוקה ומשתתפים נוספים.

 

מרפאת העור בסורוקה בניהולה של ד"ר יוליה ולדמן גרינשפן משרתת את כל תושבי הנגב ומעניקה שירותי רפואת עור לאוכלוסייה רב גונית בתחומים רבים ובהם טיפולים בגידולי עור, דלקות עור, ניתוחי עור מיוחדים, טיפולים בקרינה, ביופסיות ועוד.

תרומתו הנדיבה של עודד שריקי, שידוע בעשייתו הרבה לקהילה תאפשר לצוות המיומן במרפאת העור בסורוקה להעניק שירותים חדשים נוספים ברפואת העור, בהם: טיפולים ומעקב בחולים הסובלים מסרטן עור או בסיכון מוגבר לסרטן העור, טיפולי לייזר, טיפולים בהזעת יתר ועוד.

ד"ר שלומי קודש, מנהל בית החולים הפתיע במהלך הטקס את עודד שריקי והעניק לו את תעודת הלידה שלו בסורוקה כמזכרת.

בתום הטקס חתמו המשתתפים על קלף מגילה שהוטמן באזור הבינוי.

האדמור ברוך אבוחצירא- הבאבא ברוך:" טופלתי בסורוקה וקיבלתי טיפול מסור וטוב מהצוותים בבית החולים. אני מאחל לכל העוסקים במלאכת הקודש בבית החולים שמלאכתם תמשיך להיות טובה ומושלמת, בריאות למטופלים ולעודד שריקי היקר ברוך תהייה והצלח בכל דרכך".

עודד שריקי, הבעלים של חברת הבנייה "ארזי הנגב" והתורם למרפאת העור החדשה בסורוקה: "זכיתי להכיר כאן בסורוקה אנשים נפלאים. תרומתי ניתנה מכל הלב ואני רואה בתרומתי חובה. כשם שאתם מטפלים בנו עלינו לעזור לכם חזרה במה שנדרש. טובת הציבור חשובה לי ואני מודה לצוותים שלכם על העשייה הרבה למעננו. אני מקווה שיצטרפו תורמים נוספים לבית החולים ושנמשיך לתרום לסורוקה גם בעתיד".

רוביק דנילוביץ', ראש העיר באר שבע: "כל יזם ותורם שמפתח את באר שבע והנגב ובמיוחד תורם לבריאות תושבי הנגב זהו דבר מבורך. אם יוכלו יזמים וחברות גדולות להבין שתרומתם לקהילה היא דרך מערכת הבריאות, יכולה להיות לכך משמעות של מכפיל כח חשוב. סורוקה הוא בית החולים המרכזי בנגב ולא יקום לו תחליף גם כאשר יקום בית חולים נוסף. הצוותים בסורוקה הם שחקני נשמה ועובדים במסירות ובמקצועיות למען התושבים. אני מעריך את מחויבותכם ועשייתכם. עודד בתרומתו הנדיבה מביע את מחויבותו חזרה לקהילה. הכח שלנו זה הביחד שלנו כשלנגד עיננו עומדת טובתו של הציבור".

ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה : "סורוקה הוא מרכז רפואי מוביל, החשוב והאסטרטגי בין בתי החולים במדינת ישראל. אנו משרתים אוכלוסייה גדולה בשטח המהווה מעל למחצית שטחה של המדינה אבל חשוב מזה , אנו חלק מהקהילה המיוחדת והמרשימה של תושבי הנגב, המגשימים יחד את חזונו של דוד בן גוריון לעתיד המדינה. הקשר הזה עם הקהילה, בא לידי ביטוי מיוחד בטקס הזה היום ובתרומתו של עודד שריקי.

עודד, חברי, הוא חלק משמעותי מהפיתוח של הנגב, תרומתו המשמעותית תסייע לפיתוח המרכז הרפואי של כולנו. מרפאת העור החדשה תאפשר לנו להציע שירותים בתנאים מצוינים ושירותים חדשים שלא ניתנו עד כה בנגב, שירותים חדשניים ברמה לאומית. התשתית הזו תאפשר גם מחקר ופיתוח משמעותיים".