טיפול בגלי הלם לדלקת של גיד הפיקה ועוד מגוון בעיות אורתופדיות שונות

גלי הלם -כיום, הוכח כי הטיפול החדשני היעיל בגלי הלם למגוון בעיות אורטופדיות עם אחוזי הצלחה מרשימים- כל זאת, ללא כדורים, זריקות או צורך בניתוח. הטיפול באמצעות גלי ההלם שובר מעגל כרוני של הדלקת על ידי עידוד הגוף ליצור כלי דם, המחדשים את הזרמת החמצן לרקמה המודלקת. למעשה, הגוף נרתם לרפא את עצמו. כמו כן, הטיפול פועל בצורה כזאת שהוא מרעיד את ההסתיידות וממיס אותה בתדירות של עד שלושת אלפים פעימות לטיפול, בשיטה דומה לריסוק אבני כליה.

בנוסף, היתרון לטיפול בגלי הלם שהוא שובר את המעגל הכרוני של הדלקת על ידי עידוד הגוף ליצור כלי דם, המחדשים את הזרמת החמצן לרקמה המודלקת. ניתן לומר כי הגוף למעשה נרתם לרפא את עצמו. חשוב לזכור כי הטיפול הינו טיפול לא פולשני, ללא כדורים, ללא זריקות, כמו כן הטיפול הוכח כיעיל מעל 90% הצלחה במגוון בעיות וכאבים כרוניים.

דורבן ברגל – כאמור, היום במרפאות רבות המטפלות באמצעות גלי הלם ידוע כי הטיפול יעיל למגוון בעיות כאב  שונות ואף מהווה כתחליף לניתוח. לדוגמת כאבים במרפק או בכתף. כאמור, מפרק הכתף הוא בעל מבנה מורכב מאוד ומעגל תנועות רחב העלול להוליד דלקות, הסתיידויות וכאבים. הטיפול בגלי הלם יודע להביא מענה ופתרון יעיל למרבית הבעיות במפרק הכתף. בנוסף, הטיפול הוכח כמוצלח ביותר לספורטאים אלו הסובלים מדלקת גיד הפיקה בברך. בדלקת זו, הנזק שנוצר לגיד בברך מפריע לפעילותם של השרירים באזור, יכול לגרום לקרעים בגיד, וליצירת הסתיידויות. תופעה זו נפוצה במיוחד אצל ספורטאים המפעילים עומס רב על הברך– בעיקר בקפיצות. לכן, שכיחות תופעה זו גבוהה, למשל, בקרב שחקני כדורסל מקצועניים ובקרב שחקני כדורעף. מחלה זו מוכרת בשם- ברך הקופצים- אשר כחלק ממנגנון הפגיעה במחלה נגרם נזק ללוחית הגדילה של עצם הפיקה– האזור הגדל של הברך המורכב בעיקר מסחוס ולא מעצם. לכן, שכיחות התופעה גבוהה יותר בגילאים הצעירים ואצל בני נוער. כמו כן, הפגיעה בחלק התחתון של עצם הפיקה גורמת לפגיעה בחיבור של הגיד. חשוב לדעת כי אנשים הסובלים מדלקת של גיד הפיקה, יופיעו כאב ורגישות הממוקמים מתחת לפיקת הברך. כאמור גלי ההלם עוזרים בפירוק הסתיידויות שנוצרו בגיד כחלק ממנגנון הפגיעה, ומסייעים בתהליך הריפוי, כמו כן הם מזרזים את יצירת כלי הדם והתרבות התאים באזור, ובכך מביאים להחלמה של התהליך הדלקתי.

המאמר בחסות חדשות bignews