חמישה פרמטרים עיקריים לצילום אירוע מאת סטאס מוזיקוב

אירוע מוצלח הוא כזה שמופק על ידי אנשים מקצועיים ואיכות בלתי מתפשרת תוך היצמדות לתקציב שעומד בפניכם. אחד מהדברים שראוי לשים עליהם את הדגש ולא להתפשר עליו הוא צוות הצילום שילווה את האירוע. שהרי הוא זה שאחראי בסופו של דבר להנצחה של החגיגה. אם זה איכות התמנות שיתקבלו, זוויות הצילום וכמובן סרטון הוידאו.

כך הזמנת הצלם וצילום אירוע עצמו יהיה מותאם אישית לכם

כיום, הטכנולוגיה משתכללת בצעדי ענק וביחד איתה גם מגוון האופציות של חברות הצילום. לכל צלם אירועים מומלץ יש את הסגנון הייחודי שלו שאיתו הוא משווק את עצמו ללקוחות. העניין החשוב שבעל האירוע צריך לבדוק הוא מה הוא רוצה לקבל הביתה בסוף האירוע. בין אם זה רק תמונות סטילס, וידאו קצר או וידאו שמתעד את כל האירוע. אלבום אחד או שניים, ואולי אפילו הגדלת תמונות על קנבס או זכוכית.

על מנת לעשות מעט סדר, יש לבחון את הפרמטרים החשובים בבחירת צלם או צוות צילום. ראשית, להיסגר על קונספט צילום. אם מדובר בצילומי זוגיות לפני צילום חתונה, להבין אם הרצון הוא צילום בחוץ או במקום סגור  – סטודיו. שנית, סגנון צילום – הסרטה של האירוע על ידי מצלמה מקצועית או מצלמת רחף, שהיא משוכללת יותר וכך גם המחיר. עוד פרמטר חשוב הוא מספר המוזמנים. אם האירוע הוא קטן מספיק צלם אחד, לעומת אירוע עם מספר גדול של מוזמנים, ששם ישנה עדיפות לצוות צילום.

המלצה על צלם אירועים היא הדבר הטוב שתוכלו למצוא

חשוב לבדוק המלצות מהסביבה לפני שסוגרים צילום אירועים וכן לבקש תיק עבודות להתרשמות. שכן, אין טוב ממראה עיניים. ייתכן שבעת הפגישה ימצא חן בעינכם ההצעה של הצלם אך בפועל, כאשר תעיינו באלבומים תופתעו לגלות שהם לא לטעמכם. בנוסף, חשוב שכל השירותים שתרצו יסופקו לכם במקום אחד, כך שלא תטריחו את עצמם לסגור עם כמות אנשים מעבר לצורך.

כאשר ההיצע הוא גדול ומגוון, בעל האירוע יכול ללכת לאיבוד ולעיתים אף לצאת בנזק כספי. שכן הרצון שלו הוא זה שמניע אותו והוא אינו חושב על התקציב שעומד בפניו. לכן מומלץ ואף הכרחי לעשות סקר שוק של מחירים. אם זה צלם מגנטים, צלם סטילס, עריכת קליפים – תוך היצמדות לתקציב. בנוסף, לעשות רשימה ספציפית של הדברים שתרצו שיהיו באירוע. הארגון מראש יעזור לכם לא לחרוג מהתקציב, וגם אם כן אז לא באופן משמעותי.