ח"כ אורית פרקש: ״יש להכניס את תקציב מרכזי החוסן של הדרום לבסיס תקציב המדינה״

בביקור השרה אורית פרקש בעיר שדרות ובעוטף עזה היום אמרה: ״יש להכניס את תקציב מרכזי החוסן של הדרום לבסיס תקציב המדינה״ עוד אמרה ״אני מקווה שהשותפים שלנו יגלו אחריות ולא יובילו אותנו לבחירות בעת המורכבת הזו״

בעוד שתושבי העוטף מתמודדים עם עוד יום של טרור בלונים הגיעה השרה לנושאים אסטרטגיים וחברת הקבינט המדיני-ביטחוני, אורית פרקש-הכהן לעיר שדרות ועוטף עזה ושמעה על ההתמודדות עם נגיף הקורונה במקביל למתיחות הביטחונית המתמשכת.

הביקור התחיל בשיחה במרכז ההפעלה של שדרות, עם ראש העיר, מר אלון דוידי וסגניתו ויו״ר מטה כחול לבן בשדרות, יהודית אוליאל, על ההתנהלות השוטפת בעיר, בהתמודדות עם החזית הביטחונית ועכשיו גם עם החזית הכלכלית-חברתית שנפגעת ממשבר הקורונה.

לאחר מכן, כמי שמובילה את נושא התקציב מטעם כחול לבן, ביקרה השרה במרכזי החוסן אותם דורשת השרה להכניס לבסיס התקציב מתוך הבנת ההשפעה הדרמטית של המציאות הנוכחית על החוסן הנפשי של הורים, ילדים, בעלי עסקים והתושבים כולם.

ח"כ אורית פרקש הכהן כחול לבן

למנהלת מרכז החוסן, הילה ברזילאי אמרה השרה: ״אתן גיבורות. המרכזים הללו הם מקום חשוב ומדהים. נחשפתי לאחרונה לאבסורד שהתקציבים למרכזים הללו אינם נכללים בבסיס תקציב המדינה, חלק מהמרכזים כבר 15 שנה מתוקצבים באופן ספציפי בכל פעם מחדש. אחת הדרישות של כחול לבן היא להוסיף את מרכזי החוסן לבסיס תקציב המדינה״.

עוד אמרה: ״אני מקווה שהשותפים שלנו יגלו אחריות ולא יובילו אתנו לבחירות בעת מורכבת הזו של משבר בריאותי, כלכלי וביטחוני״.