חדש באופקים: נחנך מרכז יום לקשיש

בטקס מרגש, אשר נערך במעמד שר הרווחה, ח"כ מאיר כהן, נחנך ביום רביעי מרכז היום "אופק" לקשיש באופקים. המרכז החדיש, המאובזר בציוד מהמתקדמים ביותר, פותח עידן חדש במענה לצרכיהם ורווחתם של המבקרים בו, ומהווה בשורה חשובה בתרומה להעשרת עולמם – בתחומי היצירה, בפעילויות המגוונות, בחיי החברה, התרבות והפנאי. לצד זאת, יענה המקום על צרכיהם הסיעודיים של כל קשיש וקשישה.

שר הרווחה, מאיר כהן, בטקס חנוכת מרכז אופק לקשיש באופקים: "חלונות הראווה של ערים צריכים להיות מרכזי היום לוותיקים"
"עבורנו זהו יום של התרוממות רוח וסיפוק רב", אמר בטקס ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. "נמשיך להפנות תשומת לב רבה לאזרחים הוותיקים והאהובים שלנו, שהחיבור שלהם לעיר הוא מיוחד במינו, ושמהם ינקנו את הסלוגן 'עיר של אנשים'. לצד פיתוח השכונות החדשות – אנו לא שוכחים לטפל במי שהקימו את העיר.

קרדיט צילום: דוברות עיריית אופקים.

אני מודה לשר הרווחה, מאיר כהן, ואנשי משרדו על עבודתם המסורה מכל הלב, לנציגת ביטוח לאומי, גלית זזון, לנציג ועדת התביעות, ירון מרקוס, למנכ"ל "ג'וינט אשל", יוסי היימן, ליו"ר האגודה למען הזקן באופקים, אבי דהן, למנכ"ל ד"ר מרט גנדלר, ולכל מי שהושיט ידו למען המקום ולמען הקשישים."
"כל העולם עסוק כיום בלתת את החיבוק המתאים לגיל השלישי", הוסיף שר הרווחה, ח"כ מאיר כהן. "פעם כשהגעתי לסיורים בערים השונות היו אומרים לי, 'בוא ותראה את בתי הספר ואת תעודות הבגרות של התלמידים'. היום אני עובד על כך שאגיע וראשי הערים יאמרו לי, 'בוא תראה את מרכזי היום לקשישים והאוכלוסייה המבוגרת'".

קרדיט צילום: דוברות עיריית אופקים.

"בעיני חלון הראווה של העיר צריך להיות מרכזים כאלה", סיכם כהן. "לקחת את בוני העיר ומקימיה, את ההורים שלנו, ולתת להם את התחושה שהם חלק חשוב מהעיר – זה הכוח שלה. אני מודה לראש עירית אופקים, איציק דנינו, על העבודה הבאמת נהדרת שהוא עושה למען האוכלוסייה המבוגרת בעיר".