התחלתם פרויקט שיפוץ הדירה או העסק?- בשעה טובה… רק אל תשכחו לוודא מספר דברים…

החלטתם לשפץ את הבית או העסק? וודאו שהקבלן כולל את כל הפרטים המוסכמים בחוזה שנחתם ביניכם מבעוד מועד. על חוזה התקשרות זה חייבים לציין תאריך תחילת העבודות וכמובן לוח זמנים מפורט של מלאכת השיפוץ ובמיוחד תאריך סיום.

לעתים קרובות, בעת שיפוץ הדיירים נאלצים להמשיך ולחיות תחת השיפוץ, מה שגורע מנוחות ופוגע בהם פגיעה קשה בשגרת חייהם. במקרים אחרים, כאשר נאלצים לפנות את המקום בגלל השיפוץ, הרי שיש אובדן כלכלי משמעותי, בגין הפסד שכירות, הפסד ימי עבודה במקום ועוד. לכן, גם אם בעל המקצוע נראה מיומן ומנוסה, גם היא הוא אכן אדיב ואמין במיוחד על תאריך הסיום חייבים לקבוע כבר עוד בתחילה ולא לסמוך על מילים והבטחות בלבד. בנוסף, על חוזה ההתקשרות הראשוני והמחייב יש לכלול את רשימת חומרי הגלם וחומרי הבניין שאותם יספק קבלן השיפוצים. חשוב מאוד לערוך תיאום ציפיות ולקבוע מראש על מדד חומרים אלו ועל איכותם. קיימים בשוק הרבה מאוד חומרים בעלויות משתנות. מכיוון שכך עלות הפרויקט עשויה להוות מדד חשוב בבחירת החומרים. אם לא ייערך חוזה מסודר וחד משמעי, הרי שקבלן השיפוצים יוכל לבחור חומרים כראות עיניו הכוללים לפעמים באיכות לא טובה, לפעמים בסגנון שלא רצוי ומתאים לצורכי הלקוח ולדרישותיו. לפיכך, אין טעם לסמוך זה על זה לפני ביצוע העבודה. הכלל החשוב אומר: הכול נקבע מראש. בחוזה העבודה חייבים לתכנן גם את כל פרטי השיפוץ, את היקפו, סוגו ומגבלותיו.

שיפוצים בכפר יונה – גם אם אנחנו סומכים לחלוטין על איש המקצוע בתחום השיפוצים וגם אם הוא אכן אמין ומיומן, עדיין אי הבנה בנושא גבולות השיפוץ והיקפן גורמים לחיכוכים ולבעיות בסיום העבודה. חשוב לזכור, שקבלן שיפוצים הוא לא שיפוצניק (שיפוצניק הוא בעל מקצוע שעשוי לבצע עבודות שונות ומגוונות במיוחד, למעשה הוא מעין “הנדימן” שעשוי לשפץ מגוון רחב של תחומים החל מחשמל, אינסטלציה, עבודות נגרות וגבס, צבע, טיח, ריצוף ועוד אך לא בנייה). עוד לפני חוזה ההתקשרות חשוב לסכם בכתב מה בדיוק כולל השיפוץ ומה לא.

מחפשים קבלן שיפוצים ברעננה  מוסמך בכדי לחדש את הבית או העסק? התקשרו אלינו לקבלת ייעוץ או הצעה ללא עלות! בחברתנו צוות בעלי מקצוע וכן קבלנים מתחומי השיפוץ המוסמכים ומיומנים במגוון עבודות השיפוץ והבנייה. צוות אנשי מקצוע מוסמכים, מנוסים ובעלי ידע נרחב בכל תחומי השיפוץ.