הקפאת שומן בקור באזור הדרום

עוד חדשות – בעשרות השנים האחרונות מתפתחת הטכנולוגיה, ובמקביל אליה מתפתחים עוד ועוד טיפולים המיועדים להסרת השומן ממקומות שונים בגוף.

הדיאטה לא תמיד עובדת, וגם לא הכושר הגופני, על כן יש צורך בהתערבות קוסמטיקאית בנושא.

בשונה מתחום הלחמת ריסים אם כבר ניסית את כל השיטות להמסת שומן, חוץ מניתוח קוסמטי, הגיע הזמן לנסות טיפול הקפאת שומן בקור במזרע, וזאת במטרה לשפר את איכות החיים שלכם, כמו גם את ההרגשה העצמית שלכם לגבי עצמכם.

לעיתים, הדיאטות לא עובדות בגלל חילוף חומרים של הגוף, בגלל גיל, בגלל הורמונים או פשוט גנטיקה ונטייה להשמנה.

אם מיציתם את כל האפשרויות שלכם, הגיע הזמן לנסות טיפול בהקפאה להסרת השומן.

מה שונה קורס הלחמת ריסים והתחום מאסתטיקה? מטרת הטיפול היא למעשה הקפאה של השומן בגוף, שעל פי מחקרים מסייע בהריסת השומן, ולאחר שהשומן קופא ונהרס, הוא יוצא מהגוף, וכך למעשה חל צמצום של האיזור אותו אנו מעוניינים לצמצם.

הטיפול להקפאת שומן בקור במזרע מתבצע באמצעות מכונה אשר מבצעת פעולת שאיבה וואקום באיזור השומני בו אנו מעוניינים לטפל.  המכונה שומרת על טמפרטורה נמוכה וכך למעשה מקפיאה את השומן, כאשר מערכת הלימפה היא זו שמנתבת את השומן הקפוא וההרוס אל מחוץ לגוף.

עוד על ריסים וקוסמטיקה  – הטיפול הוא ללא תופעות לוואי, לא פולשני, לא כואב, ובסיומו ניתן לשוב לסדר היום ללא כל מעצורים.

את התוצאות ניתן לראות לאחר מספר ימים, כאשר השומן יתחיל לצאת מהגוף באופן הדרגתי.

עם זאת, בנוסף לטיפול, על מנת לשמר עליו, יש לאזן תזונה נכונה יחד עם ביצוע פעילות פיזית.

את התזונה, אם אתם לא מצליחים לאזן באופן עצמאי, ניתן לאזן באמצעות תזונאית שתסייע בבניית תפריט התואם לגוף שלכם ולכם.

שזירת ריסים ואסתטיקה – לגבי ביצוע הפעילות הגופנית, תמיד ניתן לצרף מכר או בן משפחה לצורך עידוד הפעילות הפיזית, או, במידה ואתם מעדיפים חדר כושר, ניתן לקבל תוכנית כושר ממאמן כושר במכון. כמו כן ניתן ללכת לחוגים השונים, כמו פילאטיס או אירובי, על מנת לשמר על הפיזיות ובסופו של דבר לשמר על הטיפול להסרת שומן, על מנת שהטיפול הבא יידחה כמה שיותר.