העיקר זה האינטימיות

העיקר זה האינטימיות

העיקר זה אינטימיות. הצורך לגעת, להיאחז, להיראות, להישמע.

הצורך במישהו שיראה אותך ויבין את הצרכים שלך. מישהו שאוהב אותך מספיק כדי לא לתת לך ללכת.

קשה לעשות את זה נכון בניסיון הראשון, וזה לוקח קצת זמן. אבל אתה צריך להיות ברגע ולהיות מוכן להתנסות בזוויות שונות.

בעולם היחסים האינטימיים, לא תמיד קל למצוא מישהו שמתעניין וגם זמין. האינטרנט יצר דרך עבור אנשים למצוא את השותף המושלם בנוחות של ביתם. אנחנו כבר לא מוגבלים על ידי המיקום שלנו או היכולת שלנו להכיר אנשים חדשים. אפליקציות היכרויות כמו טינדר ובמבל הקלו עלינו להכיר אנשים חדשים ולחקור סוגים שונים של מערכות יחסים איתם. גם וירטואליים.

במקרים כאלה של אינטימיות וירטואלית, אפשר להיעזר באביזרים שונים כמו ויברטור יניקה, אביזרי רטט וצעצועי מין כדי להגיע לשיא שאתם שואפים אליו.

העיקר זה אינטימיות

זה על החוויה של להיות בחדר עם אדם אחר. זה קשור לאופן שבו מישהו מסתכל עליך, ואיך אתה מרגיש כשהוא עושה זאת. זה עניין של לשים לב, להיות נוכח, ולא רק לחכות לתורכם לדבר או לפעול.

ישנן דרכים רבות להיות אינטימיות עם אדם: באמצעות שיחה, מגע, סקס, או אפילו סתם לשבת לצדו על הספה בזמן שהם צופים בטלוויזיה. אבל יש דבר אחד שמשותף לכל האינטראקציות הללו: הן דורשות רמה מסוימת של פגיעות מצידך – פתיחה של עצמך כך שמישהו אחר יוכל להתקרב אליך גם.

מהי אינטימיות?

אנחנו לא מדברים רק על סקס. אנחנו מדברים גם על הקשר הרגשי שאנשים מרגישים אחד כלפי השני. זו היכולת לחלוק את עצמך עם אחר, להיות פגיע ואינטימי איתו, לדעת ולהיות מוכר.

אינטימיות היא מילה שאנחנו לא משתמשים בה מספיק בתרבות המהירות והיעילות שלנו. אבל זו מילה שאנחנו צריכים יותר מתמיד כשאנחנו מנסים למצוא משמעות לחיינו בתוך הרעש של החברה והטכנולוגיה שלנו.

בני אדם זקוקים לרמה מסוימת של אינטימיות זה עם זה ובלעדיה הם יסבלו.

ישנן דרכים רבות בהן אנשים יכולים לחוות אינטימיות, אך הדרך החשובה ביותר היא באמצעות מגע פיזי או מגע. זה נותן לנו את תחושת הביטחון, הביטחון והשייכות שלנו.

על מנת לקבל את חוש המגע הזה עלינו להיות מוכנים לוותר על מרחב אישי או גבולות. עלינו להיות מוכנים לאפשר לעצמנו להיות פגיעים למען הקשר עם אחרים.