המוביל הדרומי צביקה: חברת ההסעות שמעסיקה 120 נהגים באזור הדרום חתמה על הסכם קיבוצי

לאחר מו"מ יעיל ואפקטיבי נחתם היום הסכם קיבוצי מיוחד בחברת המוביל הדרומי צביקה. חברת "המוביל הדרומי צביקה" הינה חברת הסעות העוסקת בתחום ההובלה משנת 1990 ומעסיקה כ-120 נהגים ומעניקה שירותי הסעות לכל חלקי הארץ ובמיוחד במרחב דרום.

עו"ד מעיין גרימברג, מנהל סקטור תחבורה בהסתדרות הלאומית מסר כי: "עוד ועוד נהגים השייכים לענף ההיסעים מתעוררים ומבקשים לקבל שירות מקצועי וצמוד של סקטור התחבורה בהסתדרות הלאומית וארגון הנהגים. לאחר מו"מ קיבוצי עם הנהלת החברה הצלחנו לחתום על הסכם קיבוצי מיוחד ראשון בחברה שיבטיח את ביטחונם התעסוקתי של העובדים. נהגות ונהגי המוביל הדרומי – ברוכים הבאים למשפחה."

מוחמד בן סעיד, יו"ר ועד העובדים ברך על המהלך והודה לכל הגורמים שהיו שותפים לו: "תודה רבה לנהגים שעזרו לי להוציא את המהלך אל הפועל, לצוות העובדים בהסתדרות הלאומית ולהנהלת החברה על ניהול מו"מ הוגן. נהגות ונהגי המוביל הדרומי מסיעים בכל יום אלפי נוסעים וזכאים לשירות ולתנאים הטובים ביותר בענף."

חתימת ההסכם. צילום: אושרי גבאי

ישראל גנון, יו"ר ארגון הנהגים מסר: "מברך את נהגי המוביל הדרומי צביקה על הצטרפותם למשפחת הנהגים המקצועית המובילה בישראל. הגיע הזמן שנהגי ההיסעים, המבצעים עבודה עם המון אחריות, יזכו לגב ולקידום מקצועי. אני קורא לעוד חברות היסעים לעבור להסתדרות הלאומית ולארגון המקצועי".