הכל על פרויקט תמ״א 38

אם אתם חושבים על מימוש של פרויקט תמ״א 38 אז יהיה חשוב מצדכם לוודא כי אתם פונים אל עורך דין תמ״א 38 אשר יוכל לייצג אתכם בצורה מקצועית ולהבטיח שתוכלו להיות רגועים בכל הנוגע להתקדמות הפרויקטים וכל ההיבטים השונים שיהיו קשורים אליו. לפיכך יהיה נכון מצדכם לקחת את העניין הזה ברצינות ולא לנסות להתנהל אך ורק על דעת עצמכם. זו תהיה דרך הפעולה החכמה ביותר מצדכם.

חשוב לפקח על הפרויקט בצורה הדוקה

כל עוד מדובר על תמ״א 38 בפתח תקווה או בכל עיר אחרת, יהיה חשוב מאוד לפקח על הפרויקט בצורה הדוקה וזאת על מנת להבטיח שהוא יתקדם כמו שצריך וללא שום הפתעות כאלה ואחרות. אז שימו לב כי אתם מבינים זאת היטב ולא מבזבזים את הזמן שלכם בכל הנוגע לכך. זו תהיה הדרך הבטוחה מצדכם לראות כי הפרויקט משיג את היעדים שלו באופן מרבי בסופו של יום.

ייצוג מקצועי של דיירי המבנה שעובר את הפרויקט

ייצוג דיירים תמ״א 38 זהו דבר שיהיה בעל חשיבות רבה למדי ואסור להמעיט בערכו. הרי בוודאי כל אחד מכם ירצה להיות בטוח כי הוא מסוגל לקדם את הפרויקט שלו בצורה הולמת ומקצועית וללא צורך להתעסק בעצמו בהתעסקות עם הקבלן או גורמים אחרים.

אז נסו ללכת על בטוח ולשים לב כי אתם בוחרים בחברה בעל ניסיון של שנים כדי שתקדם את הפרויקט וזאת לצד עורך דין אמין שיוכל לייצג אתכם. משרד עורך הדין דן גנגינה ושות׳ יוכל להיות הכתובת הבטוחה לפנות אליה מבחינת כל אחד מכם בעניין הזה. אין ספק בכל הנוגע לכך.

היו סבלניים עם התקדמות הפרויקט

על מנת להבטיח שהכול יעבור בצורה חלקה, יהיה כדאי לכם להיות סבלניים ככל הניתן עם פרויקט התמ״א 38 שצפוי להתקיים בבניין שלכם. כך תוכלו להיות בטוחים כי לא תהיינה בעיות כאלה ואחרות והכול יהיה בדיוק לשביעות רצונכם בסופו של יום. אז קחו זאת בחשבון ואל תוותרו על העניין הזה ואף לא לרגע.