הכירו את השכונה המבוקשת בדרום – כרמי גת

שכונת כרמי גת שבקריית גת נחשבת כיום לאחת השכונות הטובות והמבוקשות ביותר בדרום הארץ, כך מצאו סקרים שנערכו על ידי גופי תקשורת גדולים. חשוב לדעת שבימים אלו קורם עור וגידים פרויקט גדול של מרכז מסחרי שנועד לשרת את בעלי העסקים ואת התושבים של השכונה והאזור.

צילום: Freepik

שכונה איכותית, חדשה ומבוקשת

למי שמחפש דירות להשכרה בכרמי גת כדאי לדעת שמדובר בשכונה משכמה ומעלה. זוהי שכונה שנבנתה במהירות רבה יחסית עקב הצורך בפתרונות דיור איכותיים בקריית גת, הנחשבת לעיר בעלת קצב צמיחת האוכלוסייה הכי גדול בארץ. אכן, בשכונה יש אלפים רבים של דירות, ולצידם פארקי שעשועים וגנים ציבוריים, גני משחקים וגני ילדים, בתי ספר ועוד תשתיות ברמה גבוהה במיוחד.

 

עקב המיקום המרכזי של קריית גת, על הציר שבין תל אביב לבאר שבע, העיר זוכה בשנים האחרונות לביקוש הולך וגובר. יחד עם זאת, היא עדיין מצליחה לשמור על מחירים סבירים יחסית, בוודאי לאלו שניתן למצוא במרכז, ולכן הביקוש רק מתגבר. דברים אלו נכונים כמובן גם לגבי השכונות החדשות, ובהן בולטת במיוחד כרמי גת, בה מתגוררת אוכלוסיה איכותית ומגוונת הנהנית גם מסביבת עסקים פורייה.

פארק מסחרי בשכונת כרמי גת

בין החלקים השונים של שכונת כרמי גת מחבר ציר מרכזי, ועליו מוקם מרכז מסחרי בשם פארק כרמי גת, או רייסדור אבניו. המרכז ישרת את עשרות אלפי התושבים בסביבה, שמחזיקים בכוח קנייה גדול ואיכותי. הוא יעשה זאת בצורה מרשימה ובסטנדרטים גבוהים מאוד של נגישות ותכנון, מה שמהווה הזדמנות עסקית נהדרת עבור בעלי עסקים המבקשים לעלות על העגלה המהירה של צמיחת העיר והשכונה.

המרכז המסחרי מוקם בסמוך לשטח הציבורי הפרטי המרכזי, בו יתקיימו אירועים, הופעות וכנסים. הוא גם קרוב כאמור לציר התחבורה העיקרי של תושבי השכונה, ליד תחנות אוטובוס ותחנת הרכבות. לא רחוק מהמרכז המסחרי שוכן פארק תעשייה המשתרע על פני שישים אלף דונמים, שכבר היום עובדים בו למעלה מעשרת אלפים עובדים, בחלקם תושבי השכונה.

המרכז עצמו משתרע על פני שבעת אלפים מ"ר, בבנייה בחצי גורן על מנת לאפשר נגישות מקסימלית לעוברים ושבים. כל החנויות במרכז המסחרי פונות אל הכביש הראשי, וזאת בסביבה שיש בה שפע של חנייה וגם שטחים ירוקים המשפרים את חוויית הקניות והבילוי במקום.