הטעם המתוק של המנה האחרונה: קינוחים פרווה של פרי הדמיון יעוררו לכם את התיאבון

אם אתם מחפשים חברה שתוכל לספק לכם קינוחים משובחים, הגעתם למקום הנכון. חברת פרי הדמיון נחשבת זה שנים רבות לאחת החברות המובילות בתחום האירוח, וזאת בשל שימת דגש על קינוחי פרווה מעוצבים וטריים שמוכנים במקום ומוגשים במגוון רחב של טכניקות – החל מסלסלת פירות ועד בר אקטיבי הכולל את  פירות העונה לצד פירות אקזוטיים. כחברה שחרטה על דגלה את איכות השירות, ניתן לומר כי יצירת קשר עם נציגי החברה מאפשרת לכם כלקוחות לא רק לשדרג את תמהיל האירוח, אלא לקבל שירות מקצועי עבור כל לקוח, כדי ליצור את הקינוח המושלם עבור האירוע או האירוח שלו. אז מה צריך לדעת עוד על פרי הדמיון?

 

שירות משלוחים הפועל בפריסה ארצית

הייחודית של פרי הדמיון נובעת בין היתר בזכות שירות משלוחים המתבצע בפריסה ארצית בפרק זמן קצר. מערך המשלוחים של החברה כולל שליחים המגיעים לכל נקודה בארץ, מתוך מטרה לספק לקהל הלקוחות את המענה במועד שנקבע מראש. על כן, אם אתם מתכננים בדיוק להפיק אירוע בבית או אירוע גדול כמו חתונה, בר/בת מצווה או אפילו התכנסות של העובדים לקראת הרמת כוסית, אין ספק כי החברה אליה אתם צריכים לפנות היא פרי הדמיון אשר מצליחה זה שנים רבות להוביל את סטנדרט השירות בתחום קינוחי הפרווה בישראל.

צילום: PIXABAY

מה תוכלו להזמין דרך חברת פרי הדמיון?

 החברה הוקמה מתוך אהבה ותשוקה לעולם הפירות והקינוחים. המטרה של החברה היא לספק לכל לקוח חוויה טרופית מרגשת ומעוררת תאבון, ועל כן דרך האתר הרשמי של החברה תוכלו לבצע הזמנה של מגוון רחב של קינוחי פרווה פירותיים המתאימים לכל סוג של אירוע. אחד האלמנטים המיוחדים של החברה ביחס למתחרים הוא היכולת לפרוץ את הגבולות וליצור חוויה קולינרית מיוחדת, וזאת ע"י מגוון רחב של קינוחים מיוחדים, כמו למשל סושי פירות, סידורי פירות מעוצבים, מגשי פירות וכן קיאק פירות שישדרג לכם את האירוע ויהפוך אותו לחגיגה קולינרית של ממש, בייחוד אם אתם מתכננים להפיק אירוע בהשתתפות של קהל שומר כשרות. המענה מבחינה קולינרית עשוי להיות מורכב למדי בתכנון אירוע או אירוח, אולם בזכות יצירת קשר עם החברה תוכלו לספק להם חוויה קולינרית מצוינת, מבלי להפחית בטעם או בנראות. בנוסף, בפרי הדמיון מקפידים לעבד את ההזמנה שלכם בפרק זמן קצר לפני האירוע, כל זאת מתוך מטרה להבטיח כי המגש אותו אתם מזמינים יגיע הן טרי והן יפה ומעורר תאבון. הזמנה של מגש פירות בדמות פירות העונה או סושי פירות הפך לאחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות, ועל כן כעת יש לכם את ההזדמנות לקבל את השירות ובכך ליצור חוויה קולינרית מושלמת – בעבור כל סוג של אירוח.

 

לסיכום

 חברה זו מספקת את השירות בפריסה ארצית הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי, כאשר באתר הרשמי ניתן לראות תגובות אוהדות מצד הלקוחות אשר מדווחים על שביעות רצון גבוהה כתוצאה מאיכות חומרי הגלם, האריזה, המשלוח וכן היכולת לבצע את ההזמנה בהתאם לתקציב. במסגרת של שקיפות מלאה לכל אורך הדרך וכן מתן מענה לכל לקוח, תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים מענה מקצועי ואדיב שישאיר לכם ולאורחים שלכם טעם של עוד. לכל אורך הדרך אפשר לקבל מענה הן דרך האתר הרשמי והן דרך מוקד שירות הלקוחות שישמח לסייע לכם, כחלק מיצירה של ערך מוסף בדמות הזמנה של קינוח פרווה מרשים, טעים וטרי לכל אירוע ומטרה. בהצלחה ובתיאבון!