ההיי-טק בבאר שבע: מסיימים פגישה בזום ויוצאים לעזור לקשישים ומבודדי קורונה

מעשים טובים בבאר שבע: בימים האחרונים החלו עובדי חברות ההיי-טק והסטארט-אפים בפארק ההיי-טק גב ים נגב בשיתוף פעולה עם עיריית באר שבע לסייע לאוכלוסייה המבוגרת לעבור את הבידוד ולהכנס לחג הפסח עם ראש מורם.

היוזמה, פרי שיתוף הפעולה של הפארק והעירייה, הביאה את עובדי החברות וביניהם: Wix.com, Dell-EMC, Elbit, Rafael, IBM, Oracle, Mellanox, Taboola ועוד לסיים מוקדם בימים האחרונים את פגישות ה-ZOOM והעבודה מהבית ולצאת לסייע לטובת מי משזקוקים בימים אלו לעזרה עם קניות, סידורים, הכנות לקראת ערב חג הפסח, וסיועים שונים נוספים, אוכלוסיית הקשישים והמבוגרים בעיר וגם מבודדים נוספים בעיר הזקוקים לעזרה.

רועי צוובנר, מנכ"ל פארק ההיי-טק גב-ים נגב אמר: "בתקופות כאלו, אנו רואים את החוזקה של העם בישראל. שמחים מאוד לחבור לעיריית באר שבע ולחבר את עובדי חברות ההיי-טק בעיר לסיוע לאוכלוסייה שזקוקה לכך. התנהגות אחראית של האוכלוסיות בסיכון וסיוע של אלו שיכולים זה המתכון הנכון לגבור על הנגיף ולהחזיר את כולנו לשגרה במהרה. בימים אלו אנו פועלים ברחבי העיר יחד עם נציגי חברות ההיי-טק לחלוקת ארוחות לחג למי שידו אינה משגת ואני מבקש לחזק ולהודות לכל המעורבים והמתנדבים ולאחל להם ולכולם חג פסח שמח ופורח".