האם עכשיו זה הזמן להשקיע בדירה בבודפשט?

השפעות של מגפת הקורונה ניתן לראות ממש בכל תחום בחיים וכמובן שגם בתחום הנדל"ן בחו"ל ובארץ . האם זה הזמן להשקיע בבודפשט או דווקא להמתין? 

כניסה כשהשוק יורד

כולם רוצים לקבל תשואות יפות וכמה שיותר גבוהות משוק הנדל"ן והבורסה וזאת על ידי עליית מחירי הנדל"ן או מניות מסוימות בשוק ההון. על מנת לקבל תשואה מיטבית כניסה טובה תהיה כשהשוק בירידה לקראת עלייה גדולה, או אפילו רק קטנה, במחירי הנדל"ן. משבר הקורונה גרם לרבים להקפיא עסקאות או להוריד מחירים על מנת למשוך בכל מקרה קונים למרות המשבר, זאת פקד כמובן גם את בודפשט שניתן לצפות בה במחירים נמוכים מהרגיל.

קושי בטיסה לביקור בנכס

למרות שמחירי הדירות נמוכים מהרגיל ועל כן, מפתים מאוד לקנייה ולכניסה לשוק, כדאי לזכור כי ישנו קושי בהגעה וחזרה מבודפשט בימים אלו של הקורונה ועל כן, נדרשים אנשי קשר או עוזרים אשר יוכלו לברר אם הנכס אכן שווה. באם יש לכם מישהו יעשה זאת עבורכם ואתם סומכים עליו, אל תוותרו על המחירים הנמוכים וקנו דירה. זכרו כי גם לא בתקופת משבר לא תמיד הפנאי לטוס לראות את הדירה בעיניים ועל כן אין זה פרמטר כל כך משמעותי.

חשיבות מישהו מבפנים

אמנם אף אחד לא יודע מה יהיה מחר או חודשים קדימה, אך ברור כי המחירים נמוכים וכי זאת הזדמנות מעולה להיכנס לשוק הנדל"ן. על מנת שכן תהיה ודאות כלשהיא, נדרש לגייס "אדם מבפנים" אשר מבין בבודפשט או אפילו בעל קשרים שם על מנת למנוע את הצורך בטיסה, בבירור מידע שייקח המון זמן ומשימות נוספות שהוא יוכל לחסוך. בדומה לכל משימה אחרת, שילוב איש מקצוע בתוכה יכול להקל מאוד.

קניית נכס בבודפשט דווקא בזמן הקורונה היא זיהוי הזדמנות של מחירים נמוכים במיקום שנראה כי מתאושש אט אט מהמשבר. מצד שני, הקושי בטיסה לשם ובאופן כללי בהיכרות ובידע המעמיק עם המסים והתנאים, מצריך איש מקצוע שידע מה לעשות ואיך לעשות, או יותר נכון – מצריך אותנו, צרו עימנו קשר להתייעצות בתחום השקעות בהונגריה: 077-2315424