האם לקנות מדרס פשוט או מדרס מותאם?

תפקידם העיקרי של המדרסים האורתופדיים הוא להפחית את העומס המופעל על כפות רגליים, בין היתר לשפר את היציבות ולבלום זעזועים, קיימים שני סוגים עיקריים, מדרס מותאם אישית ומדרס פשוט המכונה מדרס מדף

לא פשוט לקנות מדרס

רוב האנשים מתייחסים לקניית המדרס בקלות ראש, מפני שהם אינם מבינים את גודל השעה. כל משקל גופנו מונח על כפות הרגליים שלנו ובזמן ריצה או פעילות ספורטיבית המשקל אף גדל פי שניים. לכן כאשר יש כאב כלשהו עלינו לפנות למומחה בעל ניסיון בתחום שיבדוק אותנו ויתאים את המדרס ספציפית לכף הרגל שלנו.

במידה ונבחר במדרס פשוט או נלך למכון אורטופדי לא מקצועי. לא תיווצר התאמה מושלמת בין כף הרגל שלנו למדרס, דבר זה עלול להוביל לפגיעה ביציבות ובהליכה ואף להחמיר את המצב הקיים.

מקצועיות

כפי שצויין על מנת לרכוש מדרס טוב, יש להגיע למכון אורטופדי, אך לצערנו לא כל המכונים מקצועיים ונותנים את השירות המתאים, הכולל ביקור והתאמה חוזרת לאחר תקופה. בנוסף לא כל המכונים משתמשים בחומרים איכותיים ובהתאמה אישית, כיוון שבארץ עדיין אין צורך ברישיון להפעלת מכון מסוג זה.

כעת, אתם בטח שואלים את עצמכם איך נדע שהמכון האורטופדי אכן מקצועי?…ישנם כמה אינדיקטורים שיענו לכם על השאלה הזו והם האמצעים הטכנולוגיים בהם נעזר המכון ביצירת המדרס, שנות הניסיון בתחום ועבודה בשיתוף עם קופת חולים. מכון אורטופדי שעובד עם קופת חולים חייב לעמוד בסטנדרט גבוה, סטנדרט שאותו הציבה לו הקופה, דבר זה יכול להעיד לנו על מכון מוכר, איכותי ומקצועי בתחום.

מדרס מתאים

המדרסים הפשוטים מיוצרים בדרך כלל במזרח הרחוק מחומרים פשוטים וזולים. הם נראים נוחים ומושכים לעין כשהם מסודרים על המדף, אך לרוב הם לא יפתרו לכם את בעיית הכאב ברגליים.    לכן יש לעבור אבחון במכון אורטופדי מקצועי עם מומחים שמתאימים לכם אישית את המדרס לכף הרגל ויתנו מענה לבעיה ממנה אתם סובלים.

מומחים שיתאימו את המדרס הנכון ביותר עבורך עם אחריות, התאמה חוזרת ושירות מקצועי: https://www.betterbalance.co.il/