גידול הידרופוני – איפה ניתן ללמוד ולעשות גידול שכזה? 

כל אחד יכול לקחת את זה ולעשות לבד, מהיום אתם כבר לא צריכים לצאת אל חנות הירקות ולקנות ירקות שחלקם היו ממוקמים במקררים במשך זמן רב. היום אתם אדונים לעצמכם ואתם בהחלט יכולים לקחת את זה צעד אחד קדימה באמצעות גינת ירק פרטית משל עצמכם, לא מבינים במה מדובר? בדיוק כאן רצינו לדבר אתכם על גידול הידרופוני סופח לחות ועם תוצאות מדהימות, הכול בזכות מיקום נכון, תאורה לגידול צמחים מתאימה, נורות לד לגידול צמחים והנה לכם התוצאה.

רוצים להיות חלק מאותם אנשים שנהנים מגידול פרטי בבית, במשרד או אפילו בחצר הבית? הנה כל מה שחשוב לדעת על גידול הידרופוני.

כיצד מוציאים לפועל גידול הידרופוני?

גידול הידרופוני סופח לחות ידרוש מכם כמה וכמה דברים, אז לפני שאתם הולכים לקנות תאורה לגידול צמחים או נורות לד לגידול צמחים, הנה מה שראוי שתדעו קודם לכן. מבין כל הגידולים, היתרון הגדול ביותר של גידול הידרופוני בא לידי ביטוי ביכולת שלו להביא בפניכם את היבול המושלם ביותר, הפעם ללא מצע או אדמה.

כן זה הסוד של גידול הידרופוני, כאשר אתם בוחרים בו אתם לא צריכים להיות תלויי אדמה יותר, לא כשיש לכם אפשרות לגדל בכל מקום ובתנאי שאתם עומדים בכל הסטנדרטים של מיקום עם טמפרטורה נכונה, תאורה והזנה מתאימה.

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים עם גידול הידרופוני?

נורות לד לגידול – לפני שאתם לוקחים את הגידול הביתי שלכם צעד אחד קדימה ראוי שתבינו איך ובמה זה תלוי, הפעם בהרחבה. אז אולי זה יישמע לכם כחיסרון, אבל לעתיד לבוא זה בהחלט עומד להיות יתרון מושלם וזה מדבר על ההשקעה ההתחלתית. היא תהיה אולי גבוהה ויידרש מכם לרכוש מיכל מתאים שתגדלו בו ואף מערכת אבל אחר כך בהחלט תצליחו להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

חוץ מהמערכת, יידרש מכם לרכוש גם נורות מתאימות שתספקנה אור מרוכז לצמחים שלכם. גם כאן, הנורות עולות יקר אבל גם הן בסוף תגלנה לכם כי התהליך אותו אתם עושים וההשקעה אכן תשתלם לכם לטווח הארוך.

המאמר בחסות חדשות תל אביב BN