בתוך שבוע וחצי בלבד: תלמידי הישיבה הפיקו חתונה לזוג גרים

תלמידי כיתה י' בישיבת בני עקיבא אהל שלמה הפיקו במהירות הבזק חתונה לזוג גרים מקולמביה. החתונה נערכה אתמול באולם האירועים של הישיבה בזכות התגייסות של אזרחים בעיר ולעת עתה גר הזוג במתחם הישיבה.

לפני כשבוע וחצי נודע לתלמידי כיתה י' מישיבת בני עקיבא "אהל שלמה" בבאר שבע על זוג גרים שעלו מקולומביה לפני כשנתיים, שצריכים להתחתן מיד עם תום גיורם, אולם אין להם את האמצעים לכך. מיד עם קבלת הידיעה רתם ועד הכיתה את חבריו בישיבה, אנשי הצוות ועוד הרבה אנשים טובים ויקרים לגיוס כספים זריז ואורגנה חתונה מרשימה ומכובדת. החל מהחופה ומטבעת הנישואין וכלה במפות המעוצבות הכול תרומתם של אנשי עסקים בעיר תוך מספר ימים בודדים.

החופה. צילום: ישיבת בני עקיבא אהל שלמה

את החופה שהתקיימה אמש בבית המדרש הישיבה ערך הרב ברוך גלמן בהשתתפותם של רבני הישיבה ורב קהילת הגרים בעיר הרב ישראל וורצמן. לאחר מכן התכנסו התלמידים והאורחים לסעודת מצווה באולם האירועים של הישיבה. השמחה שנוהלה על ידי התקליטן אסף וייצמן הייתה עצומה. החתן שעדיין לא שולט בשפה העברית הביע את התרגשותו הרבה בשפה הספרדית והודה לכולם על ההתגייסות המרשימה.

תלמידי הישיבה משמחים חתן וכלה. צילום: ישיבת בני עקיבא אהל שלמה

ראש הישיבה הרב רחמים פיניש סיכם – "שוב הוכיחו בני הישיבה שכאשר הם לוקחים משימה עם מבצעים אותה על הצד הטוב ביותר. נמשיך להיות מגדלור של חסד וטוב לטובת תושבי באר שבע והנגב כולו".