במפעל שלכם אתם רוצים לעמוד בכל דרישות תקני הבטיחות

סביבת עבודה בטיחותית היא אלמנט חשוב בעולם שבו אתם רוצים לייצר מוצרים בקצב גבוהה. המרחב הטיפולי שלכם חייב להקפיד על כל כללי הבטיחות. ואתם נדרשים להבין איך עושים זאת גם כאשר יש לכם כלים כבדים בסביבת המחסן שצריכים לבצע פעולות שינוע או הרמה של סחורה. ועל כן כאשר מחפשים לרכוש מלגזה חדשה לעסק, השאלה המרכזית שאתם רוצים לתת עליה את הדעת כי היכולת לעמוד בדרישות הבטיחות. יש תקדים מאוד ברורים שמגדירים את היכולת שצריכה להיות לכל מלגזה ואת מנגנוני האבטחה שאתם צריכים לייצר. ועל כן, בבואכם לבחור את המלגזה החדשה שלכם אתם רוצים לוודא עם אנשי המקצוע שהם מתאים לכם מלגזות שעומדות בכל דרישות התקן הישראלי.

בוודאי כאשר רוכשים מלגזות הרמה או שינוע – התקן הוא הגורם החשוב ביותר

עוד בתחום ענף ה רכב -כידוע, במקרים רבים תקן הבטיחות בישראל הוא תקן הרבה יותר מחמיר והרבה יותר מורכב. גם בכל מה שקשור לבטיחות במקום העבודה תפסיק בשנים האחרונות אנחנו רואים השקעה מסיבית של משרדי הממשלה השונים ביצירה של סביבת עבודה בטיחותית יותר. המשמעות בפועל היא שאתם חייבים לבדוק קודם כל ולפני הכל שאתם עומדים בדרישות הבטיחות כאשר אתם רוכשים מלגזה חדשה. במרבית המקרים, מספיק לשאול את אנשי המקצוע כדי לקבל תשובה מפורטת שמכילה את כל דרישות הבטיחות. אבל לעיתים אתם תידרשו לעשות גם מחקר עצמאי כדי לגלות האם המוצרים שאתם רוצים לרכוש יכולים לבצע את הפעולות הספציפיות שאתם מייעדים להם.

גם לטובת הצוות וגם לטובת סביבת העבודה

נכון שבראש סדר העדיפויות שלכם עומדת היכולת לייצר סביבת עבודה נוחה ויעילה יותר. אבל גם איכות החיים של העובדים שלכם היא שאלה שאתם רוצים לתת עליה את הדעת כאשר אתם מנסים למצוא פתרונות לשיפור חוויית העבודה במחסן שלכם. כדאי לעשות סיעור מוחות לפני שמתחילים בתהליך הרכב. לנסות להבין מהן הציפיות של הצוות שלכם וגם של המנהלים השונים. ולתכנן את הפתרונות האולטימטיביים שיכולים לאפשר לכם לקדם את האינטרסים של העסק שלכם בכדי שתצליחו לעמוד בכל הציפיות.

המאמר בחסות אתר חדשות בני ברק עידכונים סביב השעון https://bneibrak.bignews.co.il/