ביובית – פתרונות אינסטלציה מתקדמות 

ביובית – מערכת המים והביוב התוך ביתית היא מערכת מסועפת ומורכבת. מערכת זו פועלת יומיום ללא לאות וללא הרף כחלק משגרת החיים. מה עושים אם נתקלים בהצפה או בסתימה במערכת זו? איך אפשר להמשיך לנהל חיי שגרה כשצינור מתפוצץ או כשישנה הצפה בכיור המטבח?

אם אתם זקוקים לאינסטלטור לצורך טיפול בתקלה במערכת הביוב או הצנרת הביתית שלכם בדרך כלל יספיק אינסטלטור אחד או שניים שיבואו אילכם הביתה יאתרו את התקלה ויתקנו אותה, אולם במקרה של בעיות קשות או המתרחשות בצנרת הביוב הראשית אשר ברחובות יהיה צורך להזמין שירותי ביובית. אנו מספקים שירותי ביובית לכל צורך ולכל מטרה. משאית הביובית שלנו הינה מדגם חדשני ומצויידת במשאבות רבות עוצמה וכן בצינורות מים בלחץ גבוה במיוחד לטיפול, תחזוקה ותיקון של כל הקשור במערכות הביוב. מומחים בשירותי שאיבת בורות שומן, שאיבות ביוב, פתיחת סתימות, החלפת קווים ועוד עבודות רבות הקשורות לתחזוקה, טיפול ותיקון של מערכות הביוב. כאמור, לרשותינו עומדת משאית ביובית חדשנית המצוידת במיטב האמצעים לטיפול במערכות הביוב, קווי ביוב וצנרת. אנו מבצעים שאיבות ביוב ושאיבות בורות שומן באמצעות משאבה רבת עוצמה השואבת את תכולת הבור וכן הביוב למיכל המותקן על גב המשאית ומשם מפנים את הפסולת לאתר המאושר לכך על ידי הרשות המקומית. אנו מטפלים גם בבעיות שונות המתעוררות במערכת הביוב. פתיחת סתימות, החלפת קווים של ביוב ועוד עבודות ביוב שונות ומגוונות.

אבחון התקלות ומקור הבעיה נעשה על ידי אינסטלטור המתמחה בשירותי אינסטלציה ומערכות הביוב. לאחר אבחון מקור הבעיה- בין אם התרחשה בעקבות הצטברות פסולת שנתקעה בצינורות ויצרה סתימה למשל, או שהתרחשה בעקבות שורשי צמחים שחדרו למערכת הביוב שמוזנים מהדשן הרב שזורם בביוב, או שהתרחשה עקב שמנים ושומנים שהצטברו וגרמו להצרת את דפנות הצנרת. בנוסף, אם הסתימות וההצפות בביוב חוזרות ונשנות בפרק זמן קצר ונמאס לכם, הגיע הזמן לעלות שלב ולבחור את האינסטלטור שמספק פתרון בעזרת הביובית.

אם יש לכם סתימה, הצפה, נזילה או כל בעיה אחרת הקשורה לאינסטלציה ואתם זקוקים לאינסטלטור או לשירותי הביובית – אנחנו הכתובת עבורכם. צרו קשר עכשיו! זמינים אליכם 24 שעות ביממה.

המאמר בחסות bignews חדשות