בחירת שיש לאמבטיה – מה לקחת בחשבון?

איך לבחור שיש לאמבטיה - Ferretti

כשמדובר בבחירת שיש לאמבטיה, יש לקחת בחשבון תכונות מסוימות כדי להבטיח עמידות, בטיחות וקלות תחזוקה. כאן נבדוק את התכונות החשובות שצריכות להיות לשיש לחדרי רחצה.

שיש עם יכולת ספיגה נמוכה

אחת התכונות הקריטיות ביותר לשיש בשימוש במקלחות היא עמידות למים. מכיוון שמקלחות כרוכות בחשיפה מתמדת למים, חיוני לבחור שיש אטום ללחות. שיש עם קצב ספיגת מים נמוך הוא אידיאלי עבור יישומי מקלחת, מכיוון שהוא ממזער את הסיכון לנזקי מים, כתמים וצמיחת עובש או טחב. איכות זו מסייעת לשמור על שלמות ומראה השיש לאורך זמן.

לביטחונכם, משטח שיש מונע החלקה

הבטיחות היא מעל הכל בבחירת שיש לריצוף מקלחת. חשוב לבחור סוג שיש עם משטח בעל מרקם מחוספס מונע החלקה, גם כשהוא רטוב. זה מקטין את הסבירות לתאונות ומספק יציבות מתחת לרגליים. 

 

שיש עמיד יישאר איתכם שנים:

שיש המשמש במקלחות צריך להיות בעל עמידות יוצאת דופן כדי לעמוד בבלאי הרגיל הקשור בשימוש יומיומי. השיש הנבחר צריך להיות עמיד בפני שריטות, שבבים ושפשופים, מה שמבטיח את אורך חייו בסביבה עם לחות גבוהה. שיש עמיד לא רק שומר על יופיו לאורך זמן אלא גם ממזער את הצורך בתיקונים תכופים.

קלות תחזוקה

בחירה בשיש קל לניקוי ותחזוקה חיונית להתקנות מקלחת. משטחים במקלחת צוברים משקעי מינרלים וכתמי מים, כך שבחירה בגימור משטח חלק יכולה לפשט את הניקוי. איטום נכון של השיש הוא גם חיוני למניעת ספיגת לחות והכתמה. ניקוי קבוע עם חומרי ניקוי עדינים ולא שוחקים והימנעות מכימיקלים קשים יסייעו לשמר את המראה הבתולי של השיש.

לא פחות חשוב: שיש אסתטי שיתאים לעיצוב הבית

בעוד שהאיכויות הפונקציונליות של השיש חיוניות, ברור לנו שאנחנו רוצים ליהנות ממוצר יפה. היופי הטבעי והאלגנטיות של השיש יכולים לשפר את מראה המקלחת או חדר האמבטיה כולו. בחירת השיש צריכה ליישר קו עם האסתטיקה הרצויה, ולהשלים בצורה הרמונית עיצוב החלל. שקל את הצבע, דפוסי הוורידים והגימורים הזמינים בשיש כדי להשיג את המראה והאווירה הרצויים לאזור המקלחת.

הדבר החשוב ביותר בבחירת שיש למקלחת הוא פנייה לחברה בעלת ניסיון שתוכל לייעץ לכם וללוות אתכם עד שהשיש יותקן בביתכם. צרו קשר עם Ferretti