אלפי חסידים ומעריצים מכל רחבי הארץ הגיעו בחמישי באחרון לנתיבות כדי להשתתף בהילולה

אלפי חסידים ומעריצים מכל רחבי הארץ הגיעו בחמישי באחרון לנתיבות כדי להשתתף בהילולה הכ"ח לזכרו של האדמו״ר רבי שלום איפרגאן אביו של האדמו״ר הרב יעקב ישראל איפרגאן ה"רנטגן" מנתיבות.

ההמונים השתתפו בסעודה גדולה שנערכה לזכר הצדיק באולמי ״ גן הפקאן״ בנתיבות, בניצוחו של האדמו״ר רבי יעקב איפרגאן הרנטגן. חלקם אחרי שכבר פקדו את קברו של רבי שלום וקראו תהילים והתפללו לברכת הצדיק וחלקם נהרו אל ה״ציון״ לאחר הסעודה יחד עם הרב איפרגאן שקרא במשך שעה ארוכה פרקי תהילים על קברו של אביו והתפלל למען שלום העם והמדינה. 

רבי שלום איפרגאן הוא חלק משושלת רבנים גדולה שהיתה ידועה כמלומדת בניסים. תושבי נתיבות והאזור שזכו להכירו בחייו מספרים עד היום בהתפעלות על מעשי ניסים ואירועים פלאיים רבים שהיו עדים להם במחיצתו. רבים עולים לקברו של רבי שלום ומתפללים לנס ולישועות עד היום. 

ההילולה לזכרו של האדמור רבי שלום איפרגאן אביו של האדמור הרב יעקב ישראל איפרגאן הרנטגן מנתיבות- צילום אייל מזוז (2)

זוהי ההילולה הכ״ח לזכרו של רבי שלום שעד היום שמו נהגה ביראה ובגעגועים על ידי חסידי ומעריצי השושלת והמשפחה. 

בין האורחים הרבים היו ברוח ימי הבחירות גם אישי ציבור רבים ראשי רשויות וחברי כנסת וכן רבני ערים. 

ההילולה לזכרו של האדמור רבי שלום איפרגאן אביו של האדמור הרב יעקב ישראל איפרגאן הרנטגן מנתיבות- צילום אייל מזוז

מקרב ראשי הערים נכחו במקום ראש עירית נתיבות יחיאל זוהר, שדרות, אלון דוידי, אשקלון תומר גלאם. כמו כן נראו חברי הכנסת : ניר ברקת, יואב גלנט, ינון אזולאי, מיכאל מלכיאלי, אוריאל בוסו וחברת הכנסת קטי שטרית. גם רב העיר באר שבע הרב יהודה דרעי ורב שכונת רמות יורם כהן היו ובירכו יחד עם הרב משה  אבוחצירא בנו של הבבא ברוך.

כאמור בניגוד לשנים עברו השנה התמקדה ההילולה בתפילת זעקה שקיים הרב איפרגאן  על קברו של אביו מיד אחרי הסעודה. מיד לאחר מכן הוזמן הקהל הרב להכנס לציון של רבי שלום, לקרוא תהילים ולהתפלל להצלחתם.