איך עושים איטום

כאשר מבצעים איטום גגות חשוב להבין כי ישנם מספר סוגי איטום גגות שונים וזאת לצד כך שכל פתרון איטום יהיה מתאים בסיטואציה שונה. כך למשל, יש איטום עם יריעות ביטומניות, איטום בזפת וזאת לצד איטום שנעשה במספר שכבות שונות וזאת על מנת להבטיח תוצאות טובות ככל הניתן.

יצירת שכבות איטום ועבודה ראשונית

 

כאשר ניגשים אל ביצוע עבודות איטום הדבר מתחיל בכך שאוטמים את הגג עם זפת וזאת על מנת להבטיח שלא יהיו שום חורים דרכם יוכלו להיכנס נוזלים. לאחר מכן ניתן לכסות את השכבה הזו עם יריעות ביטומניות וזאת על מנת להבטיח תוצאות אפקטיביות ככל הניתן ולהגן על שכבת האיטום לאורך זמן.

השימוש ביריעות ביטומניות נחשב מאוד נפוץ וכזה אשר יכול לספק תוצאות מיטביות ומעולות עבור כל אחד מכם שלא ירצה להתפשר בכל הנוגע לפתרון האיטום שיהיה בגג ביתו. לפיכך יהיה נכון מצדכם לבחור בבעל מקצוע אשר יוכל להציע לכם מענה הולם בכל הנוגע לעניין הזה.

בחרו אך ורק במומחה אמתי

דבר אחרון שנרצה להזכיר לכם זה עצם כך שתרצו לפנות אך ורק אל מומחי איטום עם ניסיון עתיר שנים אשר תוכלו להיות בטוחים בכל הנוגע ליכולת המקצועית שלהם. כל אחד מכם שיבחר לפעול בדרך הזו יוכל לראות כי האיטום יחזיק מעמד במצב תקין למשך הרבה יותר שנים וזהו דבר שבוודאי יעניין כל אחד מכם

 

אז קחו זאת לתשומת הלב שלכם ונסו לוודא כי אתם מודעים לכל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לנושא הזה ונוגעים לעבודת האיטום שצפויה להתבצע. פשוט פנו אל אדלר איטום עוד היום וכך כל אחד מכם יוכל לראות כי הוא ישיג בדיוק את המענה לו הוא מצפה וללא שום קושי בכל הנוגע לכך.

 

הרי בוודאי תרצו לראות כי האיטום יהיה כזה שיבטיח לכם שקט נפשי מלא במהלך החורף הקרוב ואלו שיגיעו לאחריו. אז תוודאו כי אתם מבינים את העניין הזה היטב ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לביצוע של עבודת האיטום. למה אתם מחכים? למידע נוסף >> https://www.adler-itum.co.il/