איך למצוא מלון איכותי ולא יקר?

נופש במלון בוטיק לכמה ימים יכול להוות הוצאה משפחתית לא קטנה, אבל אם יודעים להתנהל בחוכמה וליישם כמה טיפים חשובים אפשר לחסוך לא מעט כסף. המחיר הממוצע לנופש משפחתי במלון רשת ממוצע עם בריכה וארוחת בוקר עומד על כמה אלפי שקלים למשפחה עם ילידים, עד חמש נפשות. יש נופשים שיעלו קרוב ל10,000  ₪ ויש נופשים שיעלו 3,000 ₪ – תלוי במיקום, בעונה ובגורמים נוספים. עבור כל מלון שתבחרו בכל עונה שהיא, יש דרכים להוזיל המחיר. סקרנו לפניכם כמה דברים שחשוב לדעת בהקשר הזה שיכולים לסייע לכם לחסוך כמה מאות שקלים בכל נופש, ואף יותר מכך.

מימוש של נקודות וקופונים

כמעט כולנו חברים במועדני לקוחות, מועדוני צרכנות וארגוני עובדים שונים. כל אחד מאלו מציע לרוב לחברים בו מגוון של דילים ומבצעים, כמו גם את האפשרות לממש ולנצל צבירה היסטורית של נקודות או כוכבים כדי לקבל הנחה על מוצרים ושירותים שונים במסגרת המועדון. מועדונים רבים מתקשרים עם סוכנויות תיירות ורשתות של מלונות, ומאפשרות לחברי המועדון להנות מהנחות ומבצעים. רק שכדי להנות מההנחה או ממימוש הנקודות אתם צריכים ביוזמתם לפנות ולבקש. המלון בוטיק או סוכנויות התיירות לא יציעו לכם את זה מיוזמתם ולא יתזכרו אתכם לבדוק. ולכן חובה הבדיקה חלה עליכם לרוב. מגוון של מלונות בירושלים כמו גם מלונות בצפון מתקשרים בהסכמים מול מועדוני לקוחות וצרכנות, ואתם רק מרוויחים מכך. כדאי לבדוק באופן שוטף את עלוני המבצעים השונים ואת הקופונים המופיעים באתר האינטרנט של המועדון.

מלון בוטיק או נופש משפחתי של הכל כלול

תוכלו לבחור מבין המבצעים השונים את חבילת הנופש שמתאימה לכם. כך למשל מועדוני צרכנות שונים מציעים נופש של מלונות בירושלים. מלון בוטיק הוא מלון שמאפשר לכם חווית אירוח פרטית ויוקרתית המומלצת לזוגות בעיקר. יש גם סוגי נופשים נוספים במועדוני הצרכנות ובארגוני העובדים כמו למשל נופש בצימר או בבית הארחה. אפשרות נוספת שימושית בחלק ממועדוני הצרכנות היא לנצל את הכוכבים והנקודות למתן הנחה ברכישת כרטיסי טיסה.